فعالیت 70 تیم بازرسی بهداشت محیط در ایام محرم و صفر
کد خبر: 3839508
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۴
در فارس صورت می‌گیرد؛

فعالیت 70 تیم بازرسی بهداشت محیط در ایام محرم و صفر

گروه اجتماعی ـ معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از تشدید فعالیت تیم‌های بازرسی بهداشت محیط همزمان با آغاز ماه محرم، در مناطق تحت پوشش دانشگاه خبر داد و گفت: 70 تیم بازرسی بهداشت محیط طی این ایام فعالیت می‌كنند.

به گزارش ایكنا از فارس، عبدالرسول همتی، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز امروز، 11 شهریورماه در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت فرا رسیدن ایام محرم گفت: گروه‌های نظارتی و بازرسی با هدف پیشگیری از بروز بیماری‌های قابل انتقال از آب و غذا و کنترل بهداشتی، به طور مستمر از اماکن اسکان زائران از جمله حسینیه‌ها، تکایا، مدارس و همچنین مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در بین زائران بازدید می‌کنند.
و با تأكید بر لزوم رعایت بهداشت محیط افزود: در این مدت ۷۰ تیم نظارتی در شیراز و شهرستان‌ها، فعالیت‌های ویژه‌ای را برای کنترل سلامت مردم بر عهده دارند.
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشكی شیراز، هماهنگی‌های درون‌بخشی و برون‌بخشی، برگزاری دوره‌های آموزش بهداشت ویژه برگزارکنندگان مراسم‌های مذهبی، توزیع پیام‌های بهداشتی، نصب بنرهای حاوی پیام‌های مرتبط با رعایت بهداشت و سلامتی را از دیگر اقدامات این معاونت، در این ایام برشمرد.
همتی تأکید کرد: تمامی افرادی که در تهیه و توزیع مواد غذایی در هیئت‌ها و تکایا، مساجد و خیمه‌های عزاداری فعالیت می‌کنند، ضمن رعایت تمامی موازین بهداشت فردی، باید کارت بهداشتی دریافت کنند.
انتهای پیام

captcha