تجهیز مساجد روستاهای دوردست و محروم قلعه‌گنج توسط بنیاد علوی
کد خبر: 3840489
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۰

تجهیز مساجد روستاهای دوردست و محروم قلعه‌گنج توسط بنیاد علوی

گروه اجتماعی ــ به‌همت بنیاد علوی، تجهیز مساجد قلعه‌گنج باعث شده مردم از برنامه‌های فرهنگی و مذهبی بیشتر استقبال کنند و امکانات فراهم شده، حضور مردم را در مساجد پررنگ‌تر کرده است.

به گزارش ایکنا از کرمان، به نقل از بنیاد علوی‌، مسعود حیدروند، مجری طرح ملی آبادانی و پیشرفت شهرستان قلعه‌گنج امروز شنبه، 16 شهریور درباره تجهیز مساجد در این شهرستان گفت: همزمان با ایام عزاداری اباعبدالله‌الحسین(ع) و برای برگزاری هرچه بهتر مراسم ایام محرم، تجهیز مساجد از روستاهای دوردست و محروم قلعه‌گنج آغاز و تاکنون ۲۲۰ مسجد تجهیز شده است.

وی افزود: به‌همت بنیاد علوی این مساجد مفروش شده‌اند، آب و برق و سیستم سرمایشی آن‌ها تأمین شده و کارهای تأسیساتی آن‌ها نیز انجام شده است، ساخت وضوخانه و سرویس‌های بهداشتی برخی مساجد انجام و برخی نیز در حال اجراست.

مجری طرح ملی آبادانی و پیشرفت شهرستان قلعه‌گنج با بیان اینکه برای تجهیز این تعداد مسجد تاکنون ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات بنیاد علوی هزینه شده است، بیان کرد: مساجد این شهرستان هم‌اکنون آماده برگزاری مراسم ایام عزاداری اباعبدالله‌الحسین(ع) در ایام محرم است.

انتهای پیام

captcha