خون شهدا؛ عظمت و اقتدار جمهوری اسلامی در مجامع بین‌المللی است
کد خبر: 3843901
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶

خون شهدا؛ عظمت و اقتدار جمهوری اسلامی در مجامع بین‌المللی است

گروه سیاسی- فرمانده قرارگاه منطقه‌ غرب کشور گفت: آنچه که عظمت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را در مجامع بین‌المللی و در همه فضاهای سیاسی حاکم بر جهان داشت، خون شهدا است لذا این اقتدار به برکت خون شهدا به وجود آمده است.

به گزارش ایکنا از کردستان، امیر آریانفر، فرمانده قرارگاه منطقه غرب کشور دیروز، 30 شهریورماه در آیین رونمایی از مستند فاخر که در صدا و سیمای برگزار شد، با اشاره به مستند همه جای ایران سرای من است، اظهار کرد: رونمایی از این مستند کاری بسیار باارزش بوده چرا که ایثارگری شهدای کردستان را به تصویر کشیده است.
وی با اشاره به اینکه اگر دلاوری‌های مردم شرافتمند این خطه در دوران جنگ نبود از این امنیت برخوار دار نبودیم، افزود: جسارت هر گونه تعرضی از دشمنان جمهوری اسلامی به لطف شهدا سلب شده است.
فرمانده قرارگاه منطقه‌ غرب کشور بیان کرد: آنچه که عظمت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را در مجامع بین‌المللی و در همه فضاهای سیاسی حاکم بر جهان داشته، خون شهدا است لذا این اقتدار به برکت خون شهدا به وجود آمده است.
وی با اشاره به رشادت شهدای کردستان، عنوان کرد: شهدا در اوایل انقلاب با ایثارگری، نثار خون و رشادت خود توانستند درخت تنومند این انقلاب را آبیاری کنند.
آریانفر افزود: به برکت خون شهدا حرف‌های دشمنان در جوامع بین‌الملل تغییر کرده و هر گونه حرکت دشمن بر این جغرافیا از دید فرماندهان و رزمندگان اسلام دور نیست.
وی بیان کرد: ضد انقلاب با پشتیبانی استکبار جهانی و گرایش‌های کمونیستی خود، فضای جغرافیایی این سرزمین کهن را مورد تاخت و تاز خود قرار دادند و ملت ایران اسلامی و مردم قهرمان کردستان توانستند در مقابل این توطئه قدعلم کردند.
فرمانده قرارگاه منطقه‌ غرب کشور ذکر کرد: به یاد داشته باشید توطئه دشمن به وسیله ایثارگری خود مردم سرکوب شد، مردمی غیور و با فرهنگ که هم دوش رزمندگان اسلام در نیروی انتظامی، سپاه و پیشمرگان توانستند دشمنان را سرکوب کنند.
وی افزود: باید از هزاران شهید گلگون کفن کردستان که در لوای پیشمرگان کُرد اسلامی به پیکار با دشمنان این مرز و بوم پرداختن یاد کنیم و بدانیم عظت و افتخار جمهوری اسلامی به دلیل خون شهدا است، در این راستا لازم است از همه شهدا به ویژه سرلشکر شهید فلاحی یاد کنیم، شهیدی که در زمان نابسامانی تنها نیروی جمهوری اسلامی بود که سکاندار ارتش شد.
فرمانده قرارگاه منطقه‌ غرب کشور در پایان یادآور شد: جبهه مقاومت به لطف و عنایت الهی و به برکت خون شهدا تسلط و حاکمیت خودش در غرب آسیا مستقر شده است.
انتهای پیام

captcha