پیام انقلاب اسلامی ایران به جهان، صلح و آرامش است
کد خبر: 3844953
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۴

پیام انقلاب اسلامی ایران به جهان، صلح و آرامش است

گروه سیاسی ــ رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان سقز با بیان اینکه پیام انقلاب اسلامی ایران به جهان، صلح و آرامش است، گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران در برابر دشمنی قرار گرفته است که اهل خدعه، نیرنگ و ظلم و زور است.

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام برومند رازیانی، رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان سقز در مراسم آبروی محله شهید محمدکمال عنایتی که امروز، سوم مهرماه در مجموعه مسکن مهر کیان سقز برگزار شد، با بیان اینکه اسلام، دین آزادگی و مقامت است، اظهار کرد: شهدا از دین مبین اسلام تاسی گرفتند و بهترین الگوهای ما برای ایستادگی و مقاومت هستند.
وی افزود: پیشرفت‌های امروز ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف به واسطه فداکاری شهدا و ایثارگران به ویژه در هشت سال دفاع مقدس، ایستادگی و مقاومت مردم ایران اسلامی است.
رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان سقز با بیان اینکه پیام انقلاب اسلامی ایران به جهان، صلح و آرامش بود، عنوان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران در برابر دشمنی قرار گرفته است که اهل خدعه، نیرنگ و ظلم و زور است.
وی در بخشی دیگر از سخنان خود، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری بیان کرد: شهدای کردستان، مظلومانه به شهادت رسیدند.
گفتنی است؛ در این مراسم با حضور امام جمعه، فرماندار ویژه شهرستان سقز، رئیس بنیاد شهید و جمعی از مسئولان از خانواده شهید تجلیل شد و از یادمان شهید محمدکمال عنایتی رونمایی شد.
یادآور می‌‌شود؛ شهید محمد کمال عنایتی سال 1325 در روستای یورقل سقز به دنیا آمد و در تاریخ 22 اردیبهشت ماه 68 به درجه شهادت نائل آمد.
انتهای پیام

captcha