آرامش و امنیت امروز کشو نتیجه مجاهدت رزمندگان دفاع مقدس است
کد خبر: 3845108
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹

آرامش و امنیت امروز کشو نتیجه مجاهدت رزمندگان دفاع مقدس است

گروه اجتماعی - استاندار اصفهان گفت: آرامش و امنیت امروز کشور و استان شهید پرور اصفهان نتیجه مجاهدت‌های فداکارانه رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است که جان بر کف به میدان مبارزه با دشمن خبیث رفتند.

آرامش و امنیت کشو نتیجه مجاهدت رزمندگان دفاع مقدس است

به گزارش ایکنا از اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، عباس رضایی در حاشیه بازدید از آسایشگاه جانبازان شهید مطهری به مناسبت هفته گرامیداشت دفاع مقدس، اظهار کرد: جانبازان حق زیادی بر گردن نظام و کارگزاران دارند، زیرا یادگاران گرانقدر دفاع مقدس هستند که رنج بیماری را هنوز هم پس از گذشت سال‌ها از جنگ تحمیلی، با بزرگواری به دوش می‌کشند لذا قدردانی از آنها وظیفه هرکسی است که به اسلام و تمامیت ارضی کشور اعتقاد دارد.
وی ادامه داد: آرامش و امنیت امروز کشور و استان شهید پرور اصفهان نتیجه مجاهدت‌های فداکارانه رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است که جان بر کف به میدان مبارزه با دشمن خبیث رفتند.
استاندار اصفهان بیان کرد: جانبازان و ایثارگران استان، با مشکلات و مسائل عدیده‌ای روبرو هستند که با همیاری بنیاد شهید و امور ایثارگران، این موارد را احصا کرده‌ایم.
وی اضافه کرد: یکی از مهم‌ترین مسائل جانبازان، بیمه و هزینه‌های درمان آنهاست که در این خصوص جلسه‌ای با کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی برگزار شده است.
رضایی خاطرنشان کرد: بزودی نشستی در این ارتباط با حضور وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و نمایندگان بیمه‌ها تشکیل خواهد شد تا مشکلات بیمه‌ای، درمانی و جانبازان استان اصفهان مرتفع شود.


انتهای پیام

captcha