صدای خردشدن استخوان‌های امپریالیسم شنیده می‌شود/ فروپاشی آمریکا و اسرائیل نزدیک است
کد خبر: 3845245
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۲

صدای خردشدن استخوان‌های امپریالیسم شنیده می‌شود/ فروپاشی آمریکا و اسرائیل نزدیک است

گروه سیاسی- امام جمعه کرج گفت: آمریکا و اسرائیل هر دو با هم در گل گیر کرده‌اند و صدای خرد شدن استخوان‌های امپریالیسم به خوبی شنیده می‌شود و فروپاشی آن‌ها نزدیک است.

صدای خردشدن استخوان‌های امپریالیسم شنیده می‌شود/ فروپاشی آمریکا و اسرائیل نزدیک است

به گزارش ایکنا از البرز، آیت الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی، امام جمعه کرج، پنجم مهرماه در خطبه‌های نماز جمعه کرج با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات، اظهارکرد: باید مراقب باشیم تحت تاثیر تبلیغات رای ندهیم، رصد دقیق داشته باشیم و حرف‌ها و عملکردها را بسنجینم.
وی با تاکید بر اینکه کاندیداها باید مواظب باشند از چشم مردم نیفتند، گفت: امام راحل فرمودند؛ نصیحتی است از پدری پیر به تمامی نامزدهای مجلس شورای اسلامی که سعی کنید تبلیغات انتخاباتی شما در چارچوب تعالیم اخلاق عالیه اسلام انجام شود و از کارهای که با شئون اسلام منافات دارد جلوگیری گردد. باید توجه داشت هدف از انتخابات در نهایت حفظ اسلام است اگر در تبلیغات همه مسائل اسلامی رعایت نشود چگونه منتخب حافظ اسلام می شود؟
این مسئول با بیان اینکه بنده از هیچ آقا و خانمی در جهت انتخابات تا امروز حمایت نکرده و نمی کنم، گفت: اگر جایی شنیدید بنده از کسی برای مسئله انتخابات حمایت کرده و به او توصیه کرده‌ام که حتما باید در انتخابات شرکت کنید وگرنه نظام و کشور زیر سوال می‌رود، بدانید این حرف‌ها دورغ است.
خطیب جمعه کرج با اشاره به اینکه در برخی محافل عکس گرفته می‌شود، گفت: گرفتن عکس دلیلی بر حمایت نیست، توجه داشته باشید اگر کسانی مدعی شوند که مورد تایید فلانی هستیم این حرف کذب است.
نماینده ولی فقیه در استان البرز اضافه کرد: برخی به بنده مراجعه می‌کنند و می‌گویند می‌خواهند در انتخابات شرکت کنند جویای نظر بنده هستند، بنده می‌گویم اگر فرصت و توانش را دارید به وظیفه خودتان عمل کنید اما اینکه بگویند حمایت کرده‌ام، هرگز اینگونه نیست.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به حذف نام شهدا از کوچه‌ها و خیابان‌ها اشاره کرد و گفت: حذف نام شهدا از کوچه‌ها و خیابان‌ها جای بسیار تاسف دارد و از مصادیق بارز نفوذ فرهنگی است که بارها رهبری در این رابطه تذکر دادند و متاسفانه عده‌ای کار را به جایی رسانده‌اند که مخفی‌کاری هم نمی‌کنند و علنی این کار را انجام داده‌اند.
حسینی همدانی گفت: این دشمنی با محرم و دوران دفاع مقدس و ارزش‌های والای الهی است. همه ما مدیون شهدا هستیم و اینکه رئیس جمهور ما می‌تواند در سازمان ملل به راحتی از کیان کشور و ملت دفاع بکند و محور مقاومت می‌تواند آمریکا و اسرائیل را در منطقه خوار و ذلیل کند همه‌اش به خاطر خون پاک شهداست.
این مسئول تصریح کرد: در کرج هم یک حرکتی شروع شد و دستکاری‌هایی صورت گرفت و بنده هم متوجه شدم و تذکر دادم و خوشبختانه دوستان جبران کردند و گفتند اشتباه شده است وگرنه بنده موضوع را رها نمی‌کردم.
وی افزود: اینکه تعدادی از جوانان ارزشی در شهرهایی مانند تهران به صورت خودجوش اقدام به نصب نام شهید در تابلوی خیابان‌ها و کوچه‌ها کرده‌اند بسیار ارزشمند است اما اگر بنده آنجا بودم اینکار را نمی‌کردم بلکه هرکسی را که نام شهید را از خیابان‌ها برداشته مجبور می‌کردم خودش خطای خود را جبران کند و از مسئولان می‌خواستم بعد از اصلاح تابلوها او را مسئولیتش کنار بگذارند.
این مسئول در ادامه از قدرت ایران در مجامع بین‌المللی سخن به میان آورد و گفت: عزت ایران نتیجه ایثارگری مقاومت و استقامت ملت انقلابی و شجاعت رزمندگان و رهبری‌های حکیمانه مقام معظم رهبری است.
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز با بیان اینکه این کشورها بر اثر مقاومت و ایستادگی ملت ایران به تقاضا افتادند که با رئیس جمهور ایران جلسه داشته باشند،عنوان کرد: همه باید بدانند که این روش و مورد پیش آمده ناشی از دیپلماسی نیست و ناشی از قدرت گفتمان مقاومت است و دیپلماسی چنین قدرت برای ما نداشته است لذا توجه به داشته‌های داخلی و نیروهای جهادی کار را برای کشور سهل‌تر می‌کند،عزت ایران امروز غرب را به بن بست رسانده است و لذا در آمریکا برای دوشیدن کشورهای مفلوک منطقه سعی می کنند جوری وانمود کنند که به دنبال حمله به ایران است.
‌نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با بیان اینکه با وضعیتی که آمریکا دارد با قاطعیت اعلام می‌کنیم که آمریکا وجود و جرات حمله به ایران را ندارد، متذکر شد: شکست آمریکا و به بن بست رسیدن رژیم صهونیستی حاصل انتخابات اسرائیل است، با تلاش گسترده‌ای که آمریکا کرده که هم پیاله خود را نجات دهد موفق نبوده است، آمریکا و اسرائیل هر دو با هم در گل گیر کرده‌اند و نتیجه هم روشن است و صدای خرد شدن استخوان‌های امپریالیسم به خوبی شنیده می‌شود و فروپاشی آن‌ها نزدیک است.
انتهای پیام

captcha