انقلاب اسلامی نقطه عطف تمام جنبش‌های آزادی‌خواه جهان است
کد خبر: 3845843
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۳

انقلاب اسلامی نقطه عطف تمام جنبش‌های آزادی‌خواه جهان است

گروه سیاسی ــ استاندار البرز گفت: نقطه عطف تمامی جنبش‌های آزادی‌خواه جهان، انقلاب اسلامی است که به الگو و نهضتی بزرگ برای تمامی سربازان جان بر کف این جنبش‌ها تبدیل شد.

انقلاب اسلامی نقطه عطف تمام جنبش‌های آزادی‌خواه جهان است

به گزارش ایکنا از البرز، عزیزالله شهبازی، استاندار البرز، هفتم مهرماه در مراسم تجلیل از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در البرز با بیان اینکه با علاقه وافری به دنبال شنیدن صحبت‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس هستم، گفت: بر این اساس می‌توانیم از الگوهای ایثارگران بیشتر بهره ببریم و نصایح و پندهای آن دوران مقدس را در کار و زندگی چراغ راه خود قرار دهیم.
وی افزود: نقطه عطف تمامی جنبش‌های آزادی‌خواه جهان، انقلاب اسلامی است که به الگو و نهضتی بزرگ برای تمامی سربازان جان بر کف این جنبش‌ها تبدیل شد. این جنگ هشت ساله دفاع مقدس نامیده می‌شود چراکه مدت کوتاهی پس از پیروزی انقلاب اسلامی رژیم بعث به پشتوانه 32 کشور به کیان میهن اسلامی حمله کرد و دلاوران رزمنده این مرز و بوم با پایمردی و رشادت دفاع کردند.
این مسئول بیان کرد: بیشتر رزمندگانی که برای دفاع حاضر شدند، جوانان بودند و مقابل دشمن تا بن دندان مسلح با اقتدار ایستادند. اکنون پس از گذشت 40 سال از عمر انقلاب اسلامی، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به اندازه ای قدرتمند شده اند که تجهیزات روز دنیا را دارند؛ آنهایی که ایران اسلامی را محور شرارت می دانستند و می‌خواستند مانع پیشرفت نظام باشند اکنون وجود ندارند اما انقلاب اسلامی وارد گام دوم شد.
شهبازی گفت: اکنون در حصار تحریم ها نمانده ایم و واردات و صادرات غیرنفتی جریان دارد که البرز نیز در این راستا در 6 ماهه اول سال 98 نسبت به مدت مشابه سال قبل با رشد بیش از 50 درصدی صادرات مواجه بوده است. در وصیت نامه شهید زارع آمده است که اگه دنیا ما را محاصره اقتصادی کند، فرزند رمضانیم و پیشوای ما مولا علی(ع) است و اگر محاصره نظامی کند فرزند محرمیم و پیشوای ما امام حسین(ع) است.
استاندار البرز خاطرنشان کرد: رزمندگان برای دفاع از میهن اسلامی جنگیدند و امیدوارم این ارتباط استمرار پیدا کند تا با وحدت و همدلی و انسجام به سمت توسعه همه جانبه ایران اسلامی گام های بلندی برداریم.
انتهای پیام

captcha