برگزاری دوره طلایی و رایگان حفظ 3 جزء در مؤسسه نورالقرآن و العترت
کد خبر: 3848293
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷

برگزاری دوره طلایی و رایگان حفظ 3 جزء در مؤسسه نورالقرآن و العترت

گروه مؤسسات قرآنی ــ دوره طلایی و رایگان حفظ سه جزء قرآن کریم در مؤسسه نورالقرآن و العترت منطقه 14 تهران برگزار می‌شود.

نرگس نوعی، معاون اجرایی مؤسسه قرآنی نورالقرآن و العترت، در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایکنا؛ از برگزاری دوره طلایی و رایگان حفظ سه جزء قرآن کریم در این مؤسسه خبر داد و گفت: این دوره ویژه بانوان 18 تا 70 سال و جهت حفظ اجزاء 30، یک و دو قرآن کریم برگزار می‌شود.

نوعی با بیان اینکه این طرح همراه با ترجمه، تفسیر، برنامه‌ریزی قرآنی مستمر و تثبیت محفوظات برگزار می‌شود، ادامه داد: علت انتخاب اجزاء مورد نظر برای این دوره این است که با انتخاب این سه جزء فشار روانی از روی قرآن‌آموز برداشته شود تا بتواند به راحتی به حفظ آیات این سه جزء بپردازد.

معاون اجرایی مؤسسه قرآنی نورالقرآن و العترت با اشاره به اینکه مرور دور و نزدیک حفظ اجزاء مورد نظر در کنار برگزاری دوره انجام خواهد شد، گفت: طی برگزاری این دوره، شماره آیات و صفحه مورد نظر، ترجمه، تفسیر و نکات تدبری به قرآن‌آموزان ارائه خواهد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه مهلت ثبت‌نام در این طرح قرآنی تا پایان مهرماه جاری خواهد بود، افزود: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام می‌توانند با شماره 4-33309092 تماس بگیرند. همچنین، پس از مراسم اربعین حسینی نیز همایشی جهت کلاس‌بندی بانوان حاضر در طرح برگزار می‌شود.

نوعی با اشاره به اینکه کلاس‌های ویژه طرح در قالب حفظ‌‌های دو روزه و سه روزه (روزهای فرد یا زوج) ازائه می‌شود، گفت: علاقه‌مندان برای آشنایی بیشتر با فعالیت‌های مؤسسه قرآنی نورالقرآن و العترت می‌توانند به نشانی مؤسسه واقع در تهران، متروی شهدا، خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان عزیزی، پلاک 105 مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha