تشکل‌های سیاسی از بداخلاقی‌های انتخاباتی اجتناب ‌کنند
کد خبر: 3853363
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷

تشکل‌های سیاسی از بداخلاقی‌های انتخاباتی اجتناب ‌کنند

گروه سیاست و اقتصاد ــ استاندار البز با تأکید براینکه همواره امکان بروز بداخلاقی‌های انتخاباتی وجود دارد، گفت: تشکل‌های سیاسی باید از بداخلاقی‌های انتخاباتی اجتناب ‌کنند.

تشکل‌های سیاسی از بداخلاقی‌های انتخاباتی اجتناب ‌کنند

به گزارش ایکنا از البرز، عزیزالله شهبازی، استاندار البرز، امروزۀ چهارشنبه هشتم آبان در بازدید از سایت انتخابات استان با تبریک حلول ماه ربیع‌الاول افزود: زمان زیادی تا شروع ثبت‌نام کاندیداهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی باقی نمانده است.

وی ادامه داد: در سالیان متوالی کار توزیع اقلام انتخاباتی، شمارش آرا و جمع‌بندی نتایج انتخابات در مرکز فنی و حرفه‌ای شهید خدایی کرج صورت گرفته از این رو بازدیدی از شرایط این محل داشتیم.

شهبازی گفت: اکنون فضای برگزاری انتخابات با مشارکت بالا و پرشور فراهم است و ما به عنوان مجریان برگزاری انتخابات در البرز طبق زمانبندی‌های مقرر نسبت به برگزاری جلسات اقدام کرده‌ایم.

استاندار البرز اضافه کرد: فضا بسیار خوب است و از همه گروه‌ها، اقوام و تشکل‌های مختلف انتظار داریم با همین فضای مودت و برادری که در استان است موضوعات خود را دنبال کنند.

وی با تأکید براینکه همواره امکان بروز بداخلاقی‌های انتخاباتی وجود دارد ولی در ایران کوچک با داشتن مردمی پخته و نخبه انتظار چنین مواردی نیست، گفت: تشکل‌های سیاسی باید از بداخلاقی‌های انتخاباتی اجتناب ‌کنند.

شهبازی افزود: بستر امنی مهیا شده تا کاندیداهای قانونی برای دریافت رأی از مردم، خود را به منصه ظهور بگذارند و امید است انتخابات امسال در همین فضای دوستی و مودت به خوبی برگزار شود.

انتهای پیام
captcha