محرومیت‌زدایی از اولویت‌های بسیج است
کد خبر: 3853741
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۴

محرومیت‌زدایی از اولویت‌های بسیج است

گروه اجتماعی ــ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه گفت: امروز تفکر بسیجی جهانی شده و با کارنامه‌ای درخشان در برابر زورگویان ایستاده‌اند و خدمت‌رسانی برای محرومیت‌زدایی در اولویت کارهای بسیج قرار دارد.

خدمت‌رسانی برای محرومیت‌زدایی از اولویت‌های بسیج است

به گزارش ایکنا آذربایجان‌غربی، سرهنگ کریم علی‌نژاد، فرمانده ناحیه مقاومت بسیچ سپاه ارومیه، در مراسم صبحگاه مشترک بسیجیان شرکت‌کننده در رزمایش الی بیت‌المقدس که در ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: رزمایش «الی بیت‌المقدس» با شعار چهل سال مردم‌یاری، امنیت و خدمت برگزار می‌شود و  سنجش میزان توان و آمادگی رزمی گردان‌ها و ارتقای توانمندی‌های امنیتی و دفاعی گردان‌ها از مهم‌ترین اهداف برگزاری این رزمایش است.

وی با بیان اینکه افزایش آمادگی جسمانی، مأموریت دفاع و به‌ویژه دفاع مردمی از اهداف دیگر این همایش است، افزود: در طی چهل سال گذشته بسیج در هر زمان و مکانی که مردم با مشکل مواجه بودند، حضور فعال داشته و به علت ارتباط نزدیک خود با مردم توانسته است به سهولت مشکلات آن‌ها را حل کند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه گفت: امروز تفکر بسیجی جهانی شده و با کارنامه‌ای درخشان در برابر زورگویان ایستاده‌اند و خدمت‌رسانی برای محرومیت‌زدایی را در اولویت کارهای بسیج قرار دارد.

این مقام مسئول ادامه داد: رزمایش «الی بیت‌المقدس» بسیجیان با حضور ۶۴ گردان از بیت‌المقدس و کوثر در سراسر استان آذربایجان‌غربی برگزار شده و نشان‌دهنده این است که ملت ایران همچنان پای شعار مرگ بر آمریکای خود ایستاده و اصلی‌ترین اهداف آن تمرین فراخوانی یگانی، حفظ انسجام سازمانی و فعالیت‌های جمعی است.

علی‌نژاد در ادامه سخنان خود با بیان اینکه بسیج در گام دوم انقلاب باید نقش موتور محرکه را برای رونق تولید کشور ایفا کند، ادامه داد:  رزمایش «الی بیت المقدس» توسط بسیجیان را نوعی امید آفرینی برای دوستان و نشان اقتدار ایران در برابر دشمنان نظام اسلامی دانست.

یادآور می‌شود، صبحگاه مشترک ۶ هزار بسیجی عضو گردان‌های بیت‌المقدس، کوثر، امام علی(ع) و امام حسین(ع) ارومیه در پارک «گوللرباغی» ارومیه برگزار شد و در این مراسم بسیجیان با ندای لبیک بر خامنه‌ای، فریاد همدلی سردادند.

انتهای پیام
captcha