بسیجیان، حمایت از تولید را وظیفه خود می‌دانند
کد خبر: 3853794
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸

بسیجیان، حمایت از تولید را وظیفه خود می‌دانند

گروه اجتماعی ــ فرمانده سپاه ارومیه گفت: امروز بسیجیان، حمایت از تولید و تشکیل گروه‌های مردمی تخصصی و مجموعه‌های دانش‌بنیان را وظیفه خود می‌دانند.

امروز بسیجیان، حمایت از رونق تولید را وظیفه خود می‌دانندبه گزارش ایکنا آذربایجان‌غربی، ️سرهنگ کریم علی‌نژاد، فرمانده سپاه ارومیه، امروز، ۱۰ آبان، در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته ارومیه، اظهار کرد: امروز بسیجیان شرکت‌کننده در رزمایش الی بیت‌المقدس در ارومیه آمادگی کامل و روحیه قوی خود برای انجام مأموریت‌های محوله را به بهترین شکل به نمایش گذاشتند.

وی افزود: بسیجیان شهرستان ارومیه افتخار خادمی این مردم را چه با تلاش برای تأمین امنیت و چه در عرصه خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی در کارنامه داشته‌اند.

این مقام مسئول بیان کرد: احداث چندین مدرسه، درمانگاه، سالن ورزشی، حل مشکل آب‌رسانی برخی روستاها و محلات، و اشتغال‌زایی برای صدها نفر از جمله اقداماتی هستند که در راستای خدمت‌رسانی به مردم توسط بسیجیان ارومیه صورت گرفته است.

سرهنگ علی‌نژاد ادامه داد: گروه‌های جهادی بسیج با حضور در اردوهای جهادی با محوریت مردمیاری، از یکسو اقدام به ارائه کمک‌های علمی، فرهنگی، آموزشی و همچنین درمانی به مردم مناطق مختلف کرده و از سوی دیگر احداث چندین بنا و سازه مورد نیاز مردم از جمله منزل مسکونی، مسجد و پل روستایی را در کارنامه دارند.

وی گفت: حمایت از مجموعه‌های فرهنگی مردم‌نهاد و همچنین مطالبه‌گری‌های مؤثر با استفاده از ظرفیت‌های گسترده بسیج از جمله فضای مجازی که به حل برخی مسائل مردم و گرهگشایی از مشکلات برخی واحدهای تولیدی منجر شده نیز از دیگر افتخارات بسیجیان شهرستان ارومیه است.

فرمانده سپاه ارومیه در پایان سخنان خود با بیان اینکه امروز بسیجیان، حمایت از رونق تولید و حمایت از تشکیل گروه‌های مردمی تخصصی و مجموعه‌های دانش‌بنیان را وظیفه خود می‌دانند، اظهار کرد: متأسفانه که برخی افراد به جای تسهیل فعالیت‌های جوانان پر انگیزه، به جای رفع موانع پیش‌روی آنان، خود به‌عنوان مانع ظاهر می‌شوند و در مسیر پیشرفتشان سنگ‌اندازی می‌کنند که باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام
captcha