بار وحدت در ایران اسلامی روی دوش سیستان‌وبلوچستان است
کد خبر: 3854609
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۲

بار وحدت در ایران اسلامی روی دوش سیستان‌وبلوچستان است

گروه سیاست و اقتصاد ــ عضو شورای عالی فضای مجازی گفت: بار اصلی وحدت در ایران اسلامی روی دوش سیستان‌و‌بلوچستان است؛ مردم شیعه و سنی این استان، بارها اثبات کرده‌اند که اتحاد و برادری میان آن خلل‌ناپذیر است و توطئه‌ها یکی پس از دیگری خنثی می‌شود.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، عزت‌الله ضرغامی، عضو شورای عالی فضای مجازی، پیش از ظهر امروز، 13 آبان‌ماه در مراسم راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان در زاهدان گفت: امروز، روز بزرگداشت اقدام انقلابی و جسورانه دانشجویان پیرو خط امام است؛ دانشجویانی که به فرمایشات رهبر کبیر انقلاب لبیک گفتند و لانه جاسوسی امریکا را تسخیر کردند؛ این حرکت آن‌چنان تأثیرگذار بود که امام(ره) از آن به‌عنوان انقلاب دوم یاد می‌کنند.

وی افزود: امروزه در فضای مجازی این شبهه مطرح می‌شود که اشغال یک سفارت از لحاظ دیپلماتیک درست نیست، در حالی‌که آنچه دانشجویان پیرو خط امام تسخیر کردند، سفارتخانه نبود، بلکه جاسوس‌خانه بزرگ امریکا بود.

عضو شورای عالی فضای مجازی بیان کرد: با اطمینان کامل عرض می‌کنم، همه کسانی که این اقدام انقلابی را انجام دادند، چه آنان که امروز در جناح اصولگرا هستند و چه آنان که اصلاح‌طلب هستند، به هیچ وجه از عملکرد خود در 13 آبان سال 58 پشیمان نیستند.

وی ادامه داد: امروز بسیاری از سفارتخانه‌های آمریکا در دنیا تنها یک محل جاسوسی است و همه دنیا نیز به این باور رسیده‌اند، اما شهامت و جرئت مقابله با آن را ندارند و این افتخار تنها نصیب ملت ایران شده است.

ضرغامی در ادامه با تجلیل از حضور اقشار مختلف شیعه و سنی زاهدان در راهپیمایی 13 آبان، اظهار کرد: این حضور، نمایش عظمت ملت ایران است؛ مرزداران غیور سیستانی و بلوچستانی همواره پشتیبان نظام بوده و در صحنه‌ها حضور هوشیارانه و فعال دارند.

وی عنوان کرد: بار اصلی وحدت در ایران اسلامی روی دوش سیستان و بلوچستان است؛ مردم شیعه و سنی این استان، بارها اثبات کرده‌اند که اتحاد و برادری میان آن خلل‌ناپذیر است و توطئه‌ها یکی پس از دیگری خنثی می‌شود.

عضو شورای عالی فضای مجازی افزود: دشمنان به سیستان و بلوچستان به عنوان یک استان برای ایجاد تفرقه و اختلاف دل بسته‌اند، اما هرگاه تحرک انجام دادند نتیجه معکوس گرفتند.

انتهای پیام
captcha