کرمان؛ شهر نمونه گردشگری هنری در کشور
کد خبر: 3854848
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۴

کرمان؛ شهر نمونه گردشگری هنری در کشور

گروه فرهنگی ــ مدیرکل ارشاد کرمان با بیان اینکه گردشگری هنری در این استان راه‌اندازی شده و کرمان به‌عنوان شهر نمونه گردشگری هنری در کشور از سوی وزارت ارشاد قرار گرفته است، گفت: گنجینه‌های هنری بسیار زیادی در کرمان داریم.

به گزارش ایکنا از کرمان، محمدرضا علیزاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، شامگاه دوشنبه، 13 آبان در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر استان با اشاره به اینکه بخش هنر و رسانه حلقه مفقوده گردشگری کرمان است، گفت: از ظرفیت هنرمندان و رسانه‌ها به‌خوبی استفاده نشده و بهتر است از این به بعد شاهد رویکرد جدید باشیم.

وی با بیان اینکه گردشگری هنری در استان راه‌اندازی شده و کرمان به‌عنوان شهر نمونه گردشگری هنری در کشور از سوی وزارت ارشاد قرار گرفته است، افزود: گنجینه‌های هنری بسیار زیادی در کرمان داریم که بی‌نظیر است.

مدیرکل ارشاد کرمان با بیان اینکه هفت خانه موزه هنری در این استان در حال تأسیس است، بیان کرد: در این خانه موزه‌ها آثار هنری هنرمندان برجسته استان به نمایش گذاشته می‌شود.

وی با بیان اینکه جشنواره ملی موسیقی نواحی ایران 16 تا 19 آبان‌ماه در این استان برگزار می‌شود، تصریح کرد: این جشنواره فرصت بسیار ارزشمندی برای معرفی استان کرمان است و بیش از 300 هنرمند و مهمان ویژه از سراسر کشور در این جشنواره حضور دارند.

علیزاده با اشاره به اینکه هفته فرهنگی ایران در هند برگزار می‌شود که استان کرمان نیز در این رویداد سهمی دارد، بیان کرد: این هفته در اسفندماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha