دیدار رئیس مرکز امور قرآنی اوقاف با جامعه قرآنی قم + عکس
کد خبر: 3858422
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۹

دیدار رئیس مرکز امور قرآنی اوقاف با جامعه قرآنی قم + عکس

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه امروز در سفر به استان قم علاوه بر دیدار با جامعه قرآنی این استان و شنیدن نظرات آنها در مورد مسابقات و دیگر فعالیت‌های قرآنی سازمان اوقاف، از پیشکسوت قرآنی کشورمان که این روزها در بستر بیماری است، عیادت کرد.

به گزارش ایکنا؛ مهدی قره‌شیخ‌لو، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه روز گذشته 28 آبان‌ماه، اولین سفر استانی خود بعد از تصدی این سمت را انجام داد و راهی استان قم شد.
قره‌شیخ‌لو در این دیدار ابتدا با حجت‌الاسلام والمسلمین عباس اسکندری، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم دیدار کرد. بازدید از ستاد حفظ و مرکز آموزش مجازی بخش دیگری از برنامه‌های رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه بود.
دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا نقدی، مدیرعامل موسسه ترجمان وحی و بازدید از امکانات این موسسه از دیگر برنامه‌های این سفر بوده است.
مهدی قره‌شیخلو، در ادامه برنامه‌های خود در این روز با جمعی از قاریان، حافظان و داوران مسابقات قرآن این استان دیدار کرد. در این دیدار جمعی از اساتید قرآنی به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود در مورد چینش داوران، عدم توجه به حوزه آموزش عمومی و ... پرداختند.
عیادت از حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا شهیدی،‌ پیشکسوت قرآنی کشورمان که این روزها در بستری بیماری است، پایان بخش سفر یک روزه مهدی قره‌شیخلو به استان قم بود.
مهدی قره‌شیخ‌لو، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا در مورد این سفر و اهداف آن گفت: با توجه به اینکه ادارات کل اوقاف و امور خیریه در استان‌ها دارای فعالیت هستند و باید ارتباط و تعامل با استان‌ها تقویت شود تا حضور پررنگ‌تری داشته باشیم و از مسائلی که در استان‌ها وجود دارد، مطلع باشیم. بنابراین یکی از اهداف این سفر ایجاد تعامل و ارتباط با ادارات کل و مطلع شدن از نظرات و دیدگاه‌های دوستان بوده است.
وی همچنین به دیدار خوبی که با قرآنیان استان قم داشته است، اشاره کرد و افزود: در این دیدار که بیش از سه ساعت به طول انجامید، صحبت‌ها و مطالب خوبی از سوی فعالان قرآنی مطرح شد که امیدوار هستیم در آینده نیز ادامه داشته باشد.
قره‌شیخلو با تأکید بر اینکه چنین برنامه‌هایی در استان‌های دیگر نیز ادامه خواهد یافت، به بازدید از مرکز حفظ قرآن سازمان اوقاف و امور خیریه که در قم مستقر است، اشاره و بیان کرد: در این بازدید، اطلاعات و آماری از فعالیت‌های صورت گرفته طی سال‌های اخیر ارائه شد. در واقع یکی از اهداف این سفر آشنایی با ظرفیت‌های مرکز حفظ قرآن کریم بود.
رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه همچنین به عیادت از حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا شهیدی‌پور، پیشکسوت قرآنی کشورمان اشاره و اظهار کرد: این پیشکسوت قرآنی چند وقتی است که در بستر بیماری هست که امیدواریم بهبودی ایشان به زودی حاصل شود.
وی در پایان با تأکید بر اینکه سیاست ما بر این است که سفرهای استانی منظمی داشته باشیم، گفت: این سفرها صورت می‌گیرد تا تعامل با استان‌ها به خوبی پیش برود و بیشتر شود.

انتهای پیام
captcha