هدف‌گذاری بیش از 5 هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد استان مرکزی
کد خبر: 3859082
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۴

هدف‌گذاری بیش از 5 هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد استان مرکزی

گروه اجتماعی – مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی گفت: در سال رونق تولید ایجاد 5543 فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت هدف‌گذاری شده است.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از سایت خبری کمیته امداد، قنبر موسی‌نژاد‌، مدیر‌کل کمیته امداد استان مرکزی، با بیان اینکه ایجاد اشتغال و توانمندسازی مددجویان تحت حمایت مهم‌ترین رسالت کمیته امداد است، گفت: در سال رونق تولید ایجاد 5543 فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت هدف‌گذاری شده است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه خوداشتغالی مددجویان، تحکیم و توسعه اشتغال‌های قبلی‌، راهبری شغلی و کاریابی از روش ایجاد اشتغال و فرصت‌‌های شغلی برای مددجویان تحت حمایت است، تصریح کرد: ایجاد 754 فرصت شغلی از طریق کاریابی، 2285 فرصت شغلی از منابع اشتغال پایدار روستایی‌، 2000 فرصت شغلی از طریق منابع بانکی و 504 فرصت شغلی از طریق منابع امدادی در سال رونق تولید هدف‌گذاری شده است.

وی در ادامه با اشاره به فرصت‌های شغلی شهرستان زرندیه تصریح کرد: برای شهرستان زرندیه ایجاد 268 فرصت شغلی با پرداخت تسهیلات اشتغال از منابع بانکی و امدادی برای محرومان و مددجویان پیش‌بینی شده است که تا‌کنون تسهیلات اشتغال از منابع امدادی به نسبت برنامه مصوب شده 65 درصد پرداخت شده است.

انتهای پیام
captcha