احداث ۳۰ واحد مسکن ویژه محرومان در سنندج
کد خبر: 3859096
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳

احداث ۳۰ واحد مسکن ویژه محرومان در سنندج

گروه اجتماعی ــ فرمانده سپاه شهرستان سنندج با اشاره به برنامه‌های اجرایی در هفته بسیج گفت: ۳۰ واحد مسکن محرومان در شهرستان سنندج احداث خواهد شد.

حسن عسگری، فرمانده سپاه شهرستان سنندج در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: پیامبر اکرم(ص) از امنیت و سلامت به‌عنوان دو نعمت الهی یادکرده است که تا زمانی آن‌ها را از دست ندهیم قدر آن را نمی‌دانیم.

وی با اشاره به اینکه امروز یک فتنه بین‌المللی علیه ملت ایران را شروع و حتی غذا و دارو ملت ایران را هم تحریم کرده‌اند، افزود: انقلاب اسلامی از روزی که بر اساس مکتب اسلام پایه‌گذاری شد از سوی دشمنان مورد هجمه قرار گرفت و توطئه‌های یهودیان و آمریکای جهان خوار علیه انقلاب اسلامی از همان روزهای نخستین انقلاب در قالب غائله‌های ضدانقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی آغازشده و هم‌اکنون نیز ادامه دارد.

عسگری با اعلام اینکه توجه به ظرفیت‌های داخلی و انسجام داخلی راه برون‌رفت از توطئه‌ها و تحریم‌های دشمنان است، بیان کرد: برای دفاع از جان و مال مردم و اموال عمومی با هیچ‌کس تعارفی نداریم.

وی با تأکید بر اینکه امنیتی که برای آن بیش از پنج هزار و 400 شهید جان خود را تقدیم کرده‌اند را به‌آسانی از دست نمی‌دهیم، اعلام کرد: انتظار داریم مردم فرهنگی سنندج همچون این چند دهه نقش‌آفرینی کرده و جوانان و نوجوانان را به‌سوی بصیرت رهنمون کنند.

فرمانده سپاه شهرستان سنندج با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج بیان کرد: اهدای 144 فقره جهیزیه به ارزش دو میلیارد تومان و حمایت‌های معیشتی از خانوارهای محرومان، احداث دو مجموعه فضای سبز در دو منطقه محروم سنندج، احداث 30 واحد مسکونی محرومان، احداث 15 خانه عالم، مرمت 17 مدرسه، کمک به احداث 15 مسجد و درمجموع کمک هفت میلیارد تومانی در بخش محرومیت‌زدایی در شهرستان انجام‌شده است.

وی از معرفی 260 نفر معتاد به کمپ‌های اعتیاد و برگزاری جشن بهبودیافتگی برای 250 نفر از این افراد به‌عنوان دیگر اقدامات سپاه سنندج نام برد.

انتهای پیام
captcha