دانشجویان به اهداف عالیه انقلاب جامه عمل بپوشانند
کد خبر: 3859656
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۴

دانشجویان به اهداف عالیه انقلاب جامه عمل بپوشانند

گروه سیاست و اقتصاد ــ فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با اشارە بە نقش دانشجویان در آیندە ملت گفت: دانشجویان با تحصیلات عالی، تلاش، روشنگری، تحرک و پویایی خود و اندیشە در مکتب‌ زلال الهی می‌توانند با دو بال علم و حکمت بە اهداف عالیە رهبر انقلاب اسلامی جامە عمل بپوشانند.

به گزارش ایکنا از کردستان، سردار سیدصادق حسینی، فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان در مراسم بزرگداشت روز قشر تشکیل بسیج دانشجویی که دیروز، چهارم آذرماه در دانشگاه کردستان برگزار شد، اظهار کرد: آیندە کشور، انقلاب و ملت از آن دانشجویانی خواهد بود کە برای پیشرفت و آبادانی و توسعە کشور مدام در تلاش هستند.

وی افزود: در چنین روزی رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران با تدبیر و اندیشە بلند و نگاە بە افق‌های دور برای انقلاب در سال ١٣٥٨ بسیج را بنیاد نهاد و امروز شاهد بهره و ثمرات این تشکل عظیم هستیم.

سردار حسینی بیان کرد: امام با دید بلند خود اهدافی را برای ملت و امت اسلامی ترسیم کردند که تا به امروز قطار انقلاب اسلامی بە سرعت در مسیر توسعە و پیشرفت بە سمت افق‌های بلند به حرکت درآمده است.

وی اعلام کرد: رود زلال انقلاب اسلامی در بستر امنیت مردمی، بە سمت اهداف عالیە نظام در حال حرکت است و بە همین دلیل کشور ایران امروز به یکی از امن‌ترین کشورها تبدیل شده‌است.

نقش دانشجویان در آیندە ملت

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با اشارە بە نقش دانشجویان در آیندە ملت بیان کرد: دانشجویان با تحصیلات عالی، تلاش، روشنگری، تحرک و پویایی خود و اندیشە در مکتب‌ زلال الهی می‌توانند با دو بال علم و حکمت بە اهداف عالیە رهبر انقلاب اسلامی جامە عمل بپوشانند.

وی بیان کرد: نعمت و ثمره انقلاب نە تنها بر ملت ایران کە بر سایر امت‌های اسلامی دیگر نیز سایە انداختە است و ما در حال امت‌سازی اسلامی هستیم و یکی از وظایف خطیر ملت غیور ایران به ویژه بسیجیان دفاع و حراست از کیان میهن اسلامی است.

سردار حسینی با اشاره به اینکه دانشگاه‌، مرکزی برای شروع تحول است، بیان کرد: در دانشگاه‌های کشور بزرگ‌مردانی کلاس درس را رها کردند و به مبارزه با دشمن متجاوز و گروه‌های ضدانقلاب پرداختند که به حق هر کدام از آنها یک ملت بودند.

وی بیان کرد: توان و نیروی آنها پیروزی مستمر را به ارمغان آورد و اهدافی را به سوی آسایش، پیشرفت و توسعه تا رسیدن به افق‌های روشن و اهداف عالیه نظام دنبال کردند.

سردار حسینی افزود: درخت علم زمانی به ثمر خواهد نشست که در راستای توسعه و آبادانی کشور مورد استفاده قرار گیرد.

وی بیان کرد: ایمان، اعتقاد و روح ملت ایران به عنوان یک کشور ارزشمند و اثرگذار در تحولات منطقه و خارج از منطقه حرف برای گفتن دارد.

حسینی در پایان یادآور شد: سلامت و امنیت دو نعمت الهی است، خرسندیم که شایسته‌سالاری دینی را با تمام معنا احساس می‌کنیم چراکه تحولاتی که در طول این ۴۰ سال انقلاب در ایران اگر برای هر کشور دیگری اتفاق می‌افتاد از لحاظ ساختار سیاسی محو می‌شد اما این اقدامات شوم سریع در کشور ما خاموش شد.

رسیدن به جامعه‌ای آرمانی

روشن خوشنوازی، معاون فرهنگی دانشگاه کردستان در ادامه این مراسم گفت: اگر در پی رسیدن به جامعه‌ای آرمانی هستیم باید راه و رسم بسیجیان را در پیش گرفت چراکه بسیج راهی به سوی جامعه آرمانی است.

وی با اشاره به اینکه 40 سال است که از این اقدام ارزشمند امام راحل می‌گذرد و عدد چهل برای ایرانیان نمادی از رشد و کمال است، بیان کرد: نقش بسیجیان در هفت سال دفاع مقدس امری انکارناپذیر است و با حضور مؤثر بسیجیان جریان جنگ تغییر یافت و توانستیم بر دشمنان پیروز شویم.

خوشنوازی اعلام کرد: دفاع همه جانبه از کیان مقدس اسلام رسالت بزرگ بسیجیان است که این تفکر در هیچ دورانی کهنه نخواهد شد و نقش بی‌بدیل آنها را در این حوزه بیشتر از بیش برجسته می‌کند.

وی در پایان یادآور شد: نقش بسیج در جهادسازندگی و اشتغال‌زایی نیز انکارناپذیر است و بسیجیان با تلاش و پشتکار خود و همکاری مداوم مردم توانستند شغل‌های پایداری را ایجاد کنند.

انتهای پیام
captcha