رئیس‌جمهور وارد تبریز شد
کد خبر: 3859893
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۹

رئیس‌جمهور وارد تبریز شد

گروه سیاسی ــ حجت‌الاسلام حسن روحانی لحظاتی پیش از طریق فرودگاه شهید مدنی وارد تبریز شد.

رئیس جمهور وارد تبریز شد
به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام حسن روحانی، رئیس‌جمهور کشورمان امروز چهارشنبه، ششم آذرماه از طریق فرودگاه شهید مدنی وارد تبریز شد  و مورد استقبال حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در استان و محمدرضا پورمحمدی، استاندار آذربایجان‌شرقی، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مدیران ارشد استانی قرار گرفت.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی در بدو ورود در جمع خبرنگاران گفت: هدف از سفر به آذربایجان‌شرقی در مرحله اول بازدید از مناطق زلزله‌زده و بررسی روند کمک‌رسانی و بازسازی مناطق زلزله‌زده میانه و سراب است.

وی بیان کرد: بسیار خوشحالم که در کنار هیئت همراه امروز میهمان مردم دلاور و عزیز آذربایجان شرقی و تبریز هستیم.

روحانی با تأکید بر این‌که دومین هدف از این سفر، افتتاح طرح مهم راه‌آهن میانه به بستان‌آباد است، افزود: این طرح جزو خواسته‌های مردم در طول سال‌های گذشته بود که امروز شاهد افتتاح آن خواهیم بود.

رئیس‌جمهور تأکید کرد: بررسی اقداماتی که از سفر قبلی تاکنون در تبریز اجرایی شده و همچنین افتتاح طرح‌ها و پروژه‌ها و شرکت در نشست شورای اداری استان از دیگر برنامه‌های این سفر خواهد بود.

بنا بر گزارش ایکنا، همزمان با این سفر، 18 طرح عمرانی، خدماتی و تولیدی با اعتباری بالغ بر 33 هزار میلیارد ریال در نقاط مختلف استان به بهره‌برداری می‌رسد. در این سفر همچنین عملیات اجرایی 4 طرح مهم در حوزه کشاورزی، مسکن و معدن با اعتباری بالغ بر 17 هزار میلیارد ریال آغاز می‌شود.

مراسم افتتاح راه‌آهن میانه ـ بستان‌آباد با حضور رئیس جمهور در شهرستان بستان‌آباد برگزار می‌شود و بهره‌برداری از سایر طرح‌های قابل افتتاح استان نیز به‌صورت ویدئوکنفرانس و با دستور رئیس جمهور آغاز می‌شود.

ساختمان اورژانس بیمارستان امام رضا(ع)، نیروگاه بادی آق‌کند میانه، طرح‌های زیربنایی و تولیدی در حوزه کشاورزی و دامداری، قطعه 4 آزادراه تبریز ـ ارومیه، پل میدان معلم بناب و چند طرح صنعتی و تولیدی در سطح استان از جمله طرح‌های قابل افتتاح در سفر رئیس جمهور هستند.

انتهای پیام
captcha