برگزاری دوره توانمندسازی طرح اعتلای بسیج فرهنگیان در کردستان
کد خبر: 3860858
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۸

برگزاری دوره توانمندسازی طرح اعتلای بسیج فرهنگیان در کردستان

گروه سیاست و اقتصاد ــ دوره توانمندسازی طرح اعتلای بسیج فرهنگیان استان کردستان با عنوان «شبکه معلم آینده‌ساز» ویژه مدیران مدارس هدف با حضور رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور امروز، ۱۰ آذرماه در اردوگاه سلیمان خاطر سنندج برگزار شد.

به گزارش ایکنا از کردستان، رشید قربانی، مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کردستان در دوره توانمندسازی طرح اعتلای بسیج فرهنگیان با عنوان «شبکه معلم آینده‌ساز» که امروز، 10 آذرماه در سالن جلسات اردوگاه شهید سلیمان خاطر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: طرح اعتلای بسیج فرهنگیان از طرح‌های مشترک بسیج و آموزش‌وپرورش است.

وی با بیان اینکه ایجاد بسیج برآیندی بود که در ذهن امام و از اندیشه‌های ناب اسلامی ایجادشده است، افزود: بسیج سطح جهان در حال گسترش است.

قربانی بیان کرد: بسیج نهادی منعطف است که در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی عمل می‌کند و مجموعه منعطف می‌تواند پاسخگوی بسیاری از مشکلات و چالش‌های جامعه باشد و بسیج در طول 40 سال انقلاب حافظ دستاوردهای انقلاب بوده است.

وی با بیان اینکه طرح اعتلای بسیج فرهنگیان بر اساس سند تحول بنیادین طراحی و تدوین‌شده است، افزود: هدف از تشکیل این طرح را گره‌گشایی از مسائل مختلف و چالش‌های نظام تعلیم و تربیت عنوان کرد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش کردستان با اشاره به وجود برخی از مشکلات و آسیب‌های اجتماعی در دنیای امروز و به‌ویژه بین جوانان و نوجوانان، تأکید کرد که دانش‌آموزان باید با انواع آسیب‌های اجتماعی و رفتارهای پرخطر آشنایی داشته باشند.

قربانی بسیج را یک ظرفیت مناسب برای کمک به کاهش مشکلات و آسیب‌های اجتماعی دانست و بیان کرد: طرح اعتلای بسیج فرهنگیان می‌تواند گره‌گشای بسیاری از مشکلات حوزه تعلیم و تربیت باشد.

وی در پایان‌ بر همدلی در اجرای طرح اعتلای بسیج فرهنگیان تأکید کرد و یادآور شد: با همدلی و اتحاد می‌توان در عرصه تعلیم و تربیت قدم‌های اساسی برداشت.

انتهای پیام
captcha