برگزاری اولین جشنواره سراسری «اسوه» در کردستان
کد خبر: 3861081
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱

برگزاری اولین جشنواره سراسری «اسوه» در کردستان

گروه فرهنگی ــ اولین جشنواره سراسری «اسوه» به منظور تجلیل از پایگاه‌های مقاومت بسیج برتر مسجدمحور استان کردستان دیروز، ۱۱ آذرماه در مسجد کافیه خانم سنندج برگزار شد.

به گزارش ایکنا از کردستان، حسن عسکری، فرمانده سپاه ناحیه سنندج در اولین جشنواره سراسری «اسوه» تجلیل از پایگاه‌های مقاومت بسیج برتر مسجدمحور استان کردستان که در مسجد کافیه خانم سنندج برگزار شد، اظهار کرد: ۳۸۰ برنامه مختلف آموزشی و فرهنگی در هفته بسیج در شهرستان سنندج اجرا شد که ۱۳ برنامه آن به صورت برنامه شاخص استانی بود.

وی افزود: این برنامه‌ها درکارگاه‌های آموزشی مبارزه با اعتیاد، طلاق، ترویج فرهنگ اسلامی ایرانی، گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اعزام گرو‌ه‌های جهادی به مناطق محروم و …در سطح شهرستان برگزار شده است.

عسکری با اشاره به برگزاری اولین جشنواره «اسوه» در استان کردستان بیان کرد: هدف از برگزاری جشنواره اسوه ارتقاء سطح پایگاه‌های بسیج از طریق ارتباط با مساجد و ایجاد انگیزه در بین جوانان است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر قریب به دو هزار پایگاه بسیج در استان فعال هستند که در هر شهرستان سه پایگاه به عنوان پایگاه برتر مشخص شدند، عنوان کرد: سه پایگاه برتر استانی بانوان و آقایان شهرستان سقز وآقایان شهرستان سنندج به عنوان پایگاه‌های برتر استانی شناسایی شدند.

فرمانده سپاه ناحیه سنندج یادآور شد: دو پایگاه بانوان سنندج و آقایان دیواندره نیز برای کسب عنوان بهترین پایگاه‌های کشور معرفی شدند.

انتهای پیام
captcha