16 نفر در کردستان برای انتخابات مجلس ثبت‌نام کردند
کد خبر: 3861118
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۵

16 نفر در کردستان برای انتخابات مجلس ثبت‌نام کردند

گروه سیاسی ــ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: بر اساس آخرین آمار اخذشده از فرمانداری‌های استان کردستان، تاکنون 16 نفر برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش ایکنا از کردستان، حسین خوش‌اقبال، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان دیروز، 10 آذرماه در جریان بازدید از ستاد ثبت‌نام انتخابات مجلس شورای اسلامی در فرمانداری سنندج در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان اظهار کرد: امروز با دستور وزیر کشور ثبت‌نام از کاندیداهای انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی رسماً آغاز شد که تا این لحظه 16 نفر ثبت‌نام کرده‌اند.
وی افزود: باتدبیر دست‌اندرکاران نظام زمینه مشارکت عمومی برای تمام کسانی که دغدغه حفظ و دفاع از این نظام رادارند فراهم‌شده و از همین‌جا از تمامی کسانی که می‌توانند عاملی برای تحقق این اهداف باشند دعوت می‌شود که در این انتخابات حضور یابند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان اعلام کرد: امروز سرمایه اصلی نظام اسلامی همین مردم همیشه درصحنه‌ای هستند که در تمام بحران‌ها و زمان مشارکت‌های همه‌جانبه حاضر بوده‌اند و به همین دلیل باید فرصت مشارکت یک‌به‌یک آنان فراهم شود.
وی عنوان کرد: نباید فراموش کرد یکی از برکات انقلاب اسلامی ایران همین رسیدن مردم به‌حق رأی است که در عرصه‌های مختلف مانند مجلس شورای اسلامی، مجلس خبرگان و یا شوراهای شهر و روستا می‌توانند نمایندگان خود را انتخاب کنند.
خوش‌اقبال بیان کرد: دشمنان نظام امروز چشمشان به دنبال رأی و نظر ملت ایران است که همیشه درصحنه حضورداشته‌اند و دوست دارند که این بار مردم درصحنه حضور نداشته باشند اما ملت ایران نشان داده‌اند همیشه وفادار و پایپند به آرمان‌های انقلاب و امام هستند و بار دیگر بدون شک دشمنان ما مأیوس خواهند شد.
وی ادامه داد: انتخابات همیشه برای نظام مال بسیار مهم است چراکه مشارکت مردم که پشتوانه و صاحب اصلی آن هستند می‌تواند ضامن بقای این انقلاب باشد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان افزود: به مردم نیز این اطمینان خاطر را می‌دهیم که زمینه حضور و مشارکت آنان بدون هیچ‌گونه مشکلی فراهم است و همه می‌توانند در سایه امنیت منطقه در این انتخابات حضور یابند.
وی یادآور شدد: امیدواریم مردم استان نیز که همیشه درصحنه‌های مختلف حضور پرشوری داشته‌اند بار دیگر در این عرصه حضور پررنگی داشته باشند و با انتخاب نمایندگان اصلح در توسعه کردستان در آینده نقش خود را به‌خوبی ایفا کنند.

انتهای پیام
captcha