حقیقت انقلاب اسلامی در گام دوم بیشتر نمایان می‌شود
کد خبر: 3862278
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۷

حقیقت انقلاب اسلامی در گام دوم بیشتر نمایان می‌شود

گروه سیاسی - رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سقز گفت: بیانیه روش بسیار متمدنانه رهبری برای پیگیری خواسته انقلاب بر اساس مکتب امام، سعادت جامعه درگرو صاحب‌اختیاری، احساس مسئولیت و میدان‌داری توده‌ی مردم است و حقیقت انقلاب اسلامی در گام دوم بیشتر نمایان می‌شود.

حجت‌الاسلام برومند رازیانی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سقز در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: این انقلاب شگفتی‌ساز از مکتب امام تغذیه کرده و ماهیت افق پرواز و پیروزی خود را مدیون آن اندیشه است، ولی همواره در معرض تهاجم و مواجهات تحریف جریان لیبرال موجود در جامعه که خود را کارشناس امور متعدد اجتماعی می‌دانسته بوده است.
وی بابیان اینکه نکته شکوهمندی که در بیانیه مشاهده می‌شود ثبات گفتمانی این نوشته پس از قریب به شصت سال نجواهای انقلابی توسط امام و هسته‌ نخبگانی و شاگردان متنوع پیرامون او تا امروز است، افزود: اکنون باگذشت چهل جشن سالانه‌ انقلاب و چهل دهه‌‎ فجر، یکی از آن دو کانون دشمنی نابودشده و دیگری با مشکلاتی که خبر از نزدیکی احتضار می‌دهند دست‌وپنجه نرم می‌کند و انقلاب اسلامی با حفظ و پایبندی به شعارهای خود همچنان به‌پیش می‌رود.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سقز درخشش انقلاب را تیری زهرآلود بر قلب دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی ایران دانست و عنوان کرد: انقلابیون اسلامی بدون سرمشق و تجربه آغاز کردند و ترکیب جمهوریت و اسلامیت و ابزارهای تشکیل و پیشرفت آن، جز با هدایت الهی و قلب نورانی و اندیشه‌ بزرگ امام خمینی(ره) به دست نیامد و این نخستین درخشش انقلاب بود.
وی به ثبات و امنیت کشور و تمامیت ارضی و حفاظت از مرزهای ایران اشاره کرد و افزود: هشت سال دفاع مقدس ثبات و امنیت کشور و تمامیت ارضی و حفاظت از مرزها را که آماج تهدید جدی دشمنان قرارگرفته بود ضمانت کرد و معجزه پیروزی در جنگ هشت‌ساله و شکست رژیم بعثی و پشتیبانان آمریکایی و اروپایی و شرقی‌اش را پدید آورد.
حجت‌الاسلام رازیانی ضرورت فهم همگانی نقشه قرآنی برای پیشبرد نهضت، بیش‌ازپیش به‌عنوان گام دوم انقلاب ضروری دانست و تأکید کرد: تلاش ما بایستی بر تبیین مسیرها و گام‌های حرکت انقلاب بر اساس نقشه اصلــی آن یعنی قرآن باشد که در آن به شاخص‌ها و قواعد کلان حرکت انقلاب اسلامی و مسیرهای لازم بـرای اصلاحات در درون انقلاب توجه شده اسـت.
وی بیان کرد: نتیجه‌ی خودآگاهی، ایجاد امید به آینده و عزم و اراده‌ برای رسیدن به آرمان بزرگ انقلاب یعنی «ایجاد تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی ارواحنافداه» است، اراده‌ای که در صورت ایجاد آن رسیدن به اهداف، حتمی است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سقز اراده را موجب ایجاد و ارتقای درک بیشتر انقلاب برشمرد و افزود: هرگاه تصویر دقیق از گذشته و حال انقلاب، نقشه‌های متوالی دشمن و دستاوردهای متنوع جبهه خودی در ذهن جامعه انقلابی کامل شد، تصدیق فایده پیمودن گام بعدی در رفتار او محقق خواهد شد، لذا تعالی و تقویت اراده‌ی امت وظیفه‌ی رهبران فکری جامعه است.
وی به نگاه و روحیه انقلابی و کار جهادی در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: پیشرفته‌ترین صنایع بزرگ ما در رقابت با کشورهای دیگر به‌وسیله‌ی جوان‌های دعای کمیل‌خوان و نمازشب‌خوان دارد پیشرفت می‌کند و به‌وسیله جوان‌های اهل اعتکاف، جوان‌های اهل دعای ندبه، جوان‌های متدین موفقیت‌های مؤثرتری حاصل می‌شود.
حجت‌الاسلام رازیانی همچنین در بخشی دیگر از سخنان خود تأکید کرد: ما در بحث‌های صنایع پیشرفته‌ امروز دنیا، در نانو، هسته‌ای، موشکی، فنّاوری زیستی و در بقیّه‌ی فنون پیشرفته‌ی دنیا، در رقم‌های بالا قرار داریم و در صفوف مقدم هستیم و عمده‌ کسانی که این کارها را می‌کنند، جوان‌های متدین و انقلابی هستند.
وی با تأکید بر تقویت اقتصاد مستقل کشور کـه مبتنی بـر تولید انبوه و باکیفیت، توزیع عدالت محور و مصرف به‌اندازه و بی‌اسراف و مناسبت مدیر خردمندانه است، یادآور شد: در سـال‌های اخیر از سوی مقام معظم رهبری بارها تکرار و بر آن تأکید شده، به خاطر همین تأثیر شگرفی است که اقتصاد می‌تواند بر زندگی امروز و فردای جامعه بگذارد.

انتهای پیام
captcha