ارائه خدمات چاپ و نشر کتاب توسط انتشارات آستان مقدس احمدی و محمدی(ع)
کد خبر: 3862822
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳

ارائه خدمات چاپ و نشر کتاب توسط انتشارات آستان مقدس احمدی و محمدی(ع)

کانون خبرنگاران نبأ ــ انتشارات آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) وابسته به حرم مطهر حضرت احمد بن موسی الکاظم شاهچراغ‌(ع) با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خدمات مرتبط با چاپ کتاب را ارائه می‌کند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ انتشارات آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) وابسته به حرم مطهر حضرت احمد بن موسی الکاظم شاهچراغ‌(ع) با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بهره‌گيری از دپارتمان‌های تخصصی، خدمات مرتبط با چاپ کتاب شامل ارائه مشاوره و انتشار تأليفات و آثار ترجمه شده، تبدیل پایان‌‌نامه و طرح‌های پژوهشی به کتاب و تبدیل اثر به کتاب الکترونیک را ارائه می‌کند.
آماده‏‌سازی کتاب شامل ویرایش تخصصی، طراحی جلد و صفحه‌آرایی به‌صورت کاملا تخصصی و حرفه‌ای، اخذ شابک از خانه کتاب و ثبت فیپا کتابخانه ملی ایران، دریافت مجوزهای مورد نياز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، و تحریر تخصصی متناسب با فرمت کتاب (براساس فایل PDF و یا دست‏‌نوشته)، نمونه‌ خوانی و غلط‌‎‎گیری از جمله فعالیت‌های تخصصی انتشارات آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) است.
برگزاری مراسم رونمایی از آثار چاپی برگزیده، معرفی کتاب در نشریات معتبر و در سایت و شبکه‌های مجازی مرتبط با حرم مطهر شاهچراغ(ع)، فروش کتاب به‌صورت الکترونیکی در فروشگاه‌های معتبر کتاب الکترونیکی همچون فیدیبو، معرفی و فروش کتاب در نمایشگاه بین‌المللی کتاب استان فارس و غرفه‌های مناسبتی تعبیه شده در حرم مطهر شاهچراغ(ع)، معرفی تازه‌های نشر در قالب تراکت و بروشور تبلیغاتی به کتاب‌فروشی‌ها و کتابخانه‌های سطح شهر، استفاده از آثار چاپی برگزیده در مسابقات و جشنواره‌های کتاب‌خوانی که توسط حرم مطهر شاهچراغ(ع)، با همکاری دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی و کتابخانه‌های عمومی استان فارس انجام می‌گیرد از برنامه‌های ویژه این انتشارات برای تبلیغ و فروش کتاب‌های چاپ شده است.
این انتشارات ضمن دعوت از فرهیختگان، نویسندگان و اساتید حوزه و دانشگاه برای حضور در هجدهمین نمایشگاه کتاب فارس و بازدید از غرفه انتشارات آستان مقدس احمدی و محمدی(ع)، آمادگی خود را جهت همکاری در زمینه چاپ و انتشار آثار این عزیزان با تخفیف ویژه اعلام می‌کند.
علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۰۷۱۳۲۱۳۱۳۴۰ تماس یا به پایگاه اینترنتی lib.shahecheragh.ir  مراجعه کنند.
مریم علیزاده
انتهای پیام
captcha