اعزام ۱۵۶ دانش‌آموز سروآبادی به اردوی راهیان‌نور
کد خبر: 3863039
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۹

اعزام ۱۵۶ دانش‌آموز سروآبادی به اردوی راهیان‌نور

گروه اجتماعی ــ مدیر آموزش و پرورش شهرستان سروآباد از اعزام ۱۵۶ نفر از دانش‌آموزان پسر این شهرستان به اردوی راهیان‌نور خبر داد.

دلسوز خالدی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان سروآباد، در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: راهیان نور از جمله مؤثرترین کارهای فرهنگی بوده که بیانگر مظلومیت رزمندگان اسلام و حقایق جنگ و ظلم دشمنان است.

وی نکته اصلی در برگزاری اردوی راهیان نور را به فرموده مقام معظم رهبری«زیارت با معرفت» دانست و افزود: اعزام کاروان راهیان‌نور موجب می‌شود تا نسل جوان هر چه بیشتر با رشادت‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس آشنا شوند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سروآباد از اعزام 156 نفر از دانش‌آموزان پسر این شهرستان به اردوی راهیان نور خبر داد و بیان کرد: این اردو که به منظور آشنایی جوانان و نسل جدید جامعه با فرهنگ ایثار و شهادت انجام می‌گیرد، دانش‌آموزان طی سه روز از مناطق عملیاتی جنوب بازدید خواهند کرد.

وی جنبه معنوی این اردوها به عنوان فرصتی گرانبها برای تمام اعضای شرکت‌کننده در این مهم حائز اهمیت است و عنوان کرد: دانش‌آموزان در این اردوها با شرایط زندگی واقعی آشنا می‌شوند به همین جهت نقش تربیتی این اردوها مورد تأکید است.

خالدی با تأکید بر اینکه دفاع مقدس گنج بی پایانی است که با آن می‌توانیم کشور و انقلاب را برای همیشه بیمه کنیم، اعلام کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان جامعه و مقابله با ترفندهای دشمنان در زمره اهداف اعزام کاروان راهیان‌نور است.

وی با بیان اینکه راهیان‌نور یک عملیات فرهنگی عظیم برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است، یادآور شد: بیان خاطرات رزمندگان باید به صورت صادقانه و کم و کاست نقل شود.

انتهای پیام
captcha