درخشش 6 هنرمند اردبیلی در اجلاس سراسری نماز
کد خبر: 3864516
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۱

درخشش 6 هنرمند اردبیلی در اجلاس سراسری نماز

گروه فرهنگی ــ رئیس حوزه هنری استان اردبیل از درخشش 6 هنرمند اردبیلی در اجلاس سراسری نماز خبر داد و گفت: هنرمندان استان اردبیل توانستند با حضور مناسب خود در بیست و هشتمین اجلاس سراسری نماز، درخشش خوبی داشته باشند.

درخشش 7 هنرمند اردبیلی در اجلاس سراسری نماز/عکس نداردامیر رجبی، رئیس حوزه هنری استان اردبیل در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، اظهار کرد: هنرمندان استان اردبیل توانستند با حضور مناسب خود در بیست و هشتمین اجلاس سراسری نماز که در گرگان برگزار شد، درخشش خوبی داشته باشند.

وی بیان کرد: آئین اختتامیه بیست و هشتمین اجلاس سراسری نماز روز پنجشنبه گذشته با معرفی نفرات برتر و برگزیدگان این دوره از اجلاس برگزار شد که در بین برگزیدگان این اجلاس هنرمندان اردبیلی نیز حضور داشتند.

رئیس حوزه هنری استان اردبیل با اشاره به اسامی هنرمندان قرار گرفته در بین برگزیدگان بیست و هشتمین اجلاس سراسری نماز تصریح کرد: در بخش پوستر و تابلو فاطمه مرادیان رتبه اول و فاطمه قربانی روغنی مقام دوم را به خود اختصاص دادند.

رجبی با بیان اینکه در بخش ادبی و هنری و در قسمت خوشنویسی ناصر صادقی مقام اول و محمد الماسی مقام سوم را کسب کردند، افزود: در بخش اینفوگرافی نیز فاطمه مرادیان  شایسته تقدیر معرفی شد.

وی از کسب رتبه سوم این دوره از مسابقات در بخش علمی و پژوهشی توسط روح‌اله فرجی خبر داد و گفت: در بخش فیلمنامه نیز معصومه خورشید شایسته تقدیر ویژه شناخته شد. 

رئیس حوزه هنری استان اردبیل با اشاره به ارسال 15 هزار و 472 اثر به این جشنواره اظهار کرد: با نظر هیئت داوران سه هزار و 120 اثر به بخش نهایی راه یافتند و از بین آثار راه‌یافته 113 اثر به عنوان آثار برتر انتخاب شدند.

انتهای پیام
captcha