مروری بر برنامه‌های اداره قرآنی تبلیغات اسلامی استان مرکزی
کد خبر: 3864559
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۲

مروری بر برنامه‌های اداره قرآنی تبلیغات اسلامی استان مرکزی

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی برنامه‌های پیشروی این اداره قرآنی را تشریح کرد.

مروری بر برنامه های قرآنی اداره قرآنی تبلیغات اسلامی استان مرکزی

حجت‌الاسلام نعمت‌الله سرلکیان، رئیس اداره قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در گفت‌وگو با ایکنا از استان مرکزی، از برگزاری دوره تفسیر موضوعی با محوریت «زندگی با قرآن» با حضور حجت‌الاسلام میرمهدی، رئیس حوزه علمیه امام خمینی(ره) اراک خبرداد و افزود: این دوره روزهای زوج ساعت 10:30 دقیقه در حسینیه حضرت علی اصغر(ع) اراک برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ثبت نام این دوره آغاز شده است، از مربیان قرآنی خواست جهت حضور و ثبت‌نام شرکت در دوره تفسیر با شماره 09378043806 و یا شماره 32779964 تماس بگیرند.

حجت‌الاسلام سرلکیان همچنین به برگزاری دوره «تربیت معلم حفظ قرآن» ویژه بانوان نیز اشاره کرد و افزود: این دوره با حضور 27 نفر در حال برگزاری است. این دوره از 14آذر ماه آغاز شده است.

وی اضافه کرد: آموزن دوره یاد شده هفته اول دی ماه برگزار شده و قبول‌شدگان در صورت برگزاری دوره تربیت داور حفظ می توانند در این دوره حضور داشته باشند؛ این دوره با حضور استاد بحرالعلوم، بقایی و مسعود اکبری برگزار شد.

حجت‌الاسلام سرلکیان گفت: همچنین روزهای سه شنبه دوره «سبک زندگی قرآن» در خانه قرآنی امام هادی(ع) اراک با حضور قیومی در حال برگزاری است که 35 نفر از معلمان قرآن در این دوره حضور دارند.

انتهای پیام
captcha