نمایشگاه کتاب کرمان برگزار می‌شود
کد خبر: 3865627
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰
با حضور بیش از ۳۳۰ ناشر؛

نمایشگاه کتاب کرمان برگزار می‌شود

گروه فرهنگی ــ مدیرکل ارشاد کرمان گفت: هجدهمین نمایشگاه کتاب این استان با حضور بیش از ۳۳۰ ناشر کشوری برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از کرمان، محمدرضا علیزاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، امروز شنبه، 30 آذرماه در جمع خبرنگاران از برگزاری هجدهمین نمایشگاه کتاب استان کرمان از هفتم تا 13 دی‌ماه در کرمان خبر داد و گفت: نمایشگاه کتاب، یک مجموعه کامل از رخدادهای فرهنگی است.

وی افزود: با توجه به مصوبه شورای فرهنگ عمومی مبنی بر طراحی و برنامه‌ریزی استان و شهر کرمان با چشم‌انداز 1400 به‌عنوان پایتخت کتاب ایران، برگزاری نمایشگاه امسال حائز اهمیت است.

مدیرکل ارشاد کرمان بخش فروش کتاب‌ها و رسانه‌های دیجیتال و فروش کتاب‌های خارجی و بین‌الملل را از ویژگی‌های نمایشگاه امسال برشمرد و بیان کرد: در بخش بین‌الملل حدود 14 غرفه با کتاب‌هایی از 86 کشور و با 11 هزار و 200 عنوان کتاب حضور دارند.

علیزاده با اشاره وجود دو تا سه غرفه ویژه نقاشی کودکان و نوجوانان تصریح کرد: در حوزه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، آثار هنری و عکس در بخش جنبی نمایشگاه در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد.

مدیرکل ارشاد کرمان با بیان اینکه حدود 300 غرفه و بیش از 331 ناشر در این نمایشگاه حضور دارند، اظهار کرد: 88 هزار و 130 عنوان کتاب در نمایشگاه عرضه می‌شود و مردم می‌توانند از حدود 18 کتابفروشی سطح شهر بن‌های نمایشگاه را تا سه هفته بعد از اتمام نمایشگاه استفاده کنند.

علیزاده از تخفیف ۲۰ درصدی در نمایشگاه خبر داد و تأکید کرد: برگزاری شب‌های فرهنگی، نشست نقد و بررسی کتاب، رونمایی کتاب و جشن امضای کتاب از برنامه‌های جانبی نمایشگاه است.

انتهای پیام
captcha