حماسه ٩ دی، تجلی بصیرت مردم ولایتمدار ایران اسلامی
کد خبر: 3865878
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۶

حماسه ٩ دی، تجلی بصیرت مردم ولایتمدار ایران اسلامی

گروه سیاسی ــ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان با اشاره به اینکه حماسه ٩ دی تجلی بصیرت مردم ولایتمدار ایران اسلامی است، گفت: در این روز تقسیم‌بندی جناحی مطرح نبود و دفاع همه‌جانبه از ارزش‌های اسلامی و تبعیت از ولایت فقیه، مردم را به عرصه کشاند.

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام محمد سادات، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان امروز، یکم دی ماه در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی مراسم یوم‌الله ۹ دی اظهار کرد: حماسه ٩ دی تجلی بصیرت مردم ولایتمدار ایران اسلامی است.
وی افزود: در این روز تقسیم‌بندی جناحی مطرح نیست و دفاع همه جانبه از ارزش‌های اسلامی و تبعیت از ولایت فقیه بود که مردم را به عرصه کشاند و بساط فتنه گران با موقعیت شناسی دقیق مردم برچیده شد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان بیان کرد: راهنمایی هوشمندانه و بصیرت‌افزایی مقام معظم رهبری نقش بسیار بزرگی در پایان دادن به یکی از بزرگترین فتنه‌های پس از انقلاب داشت به گونه‌ای که سال‌ها برنامه‌ریزی دشمن برای رخنه در کشور و ایجاد شکاف میان مردم و نظام با تدابیر و رهنمودهای ایشان خنثی شد.
وی به برنامه‌های پیش‌بینی‌ شده در استان برای هفته بصیرت و گرامیداشت حماسه ۹ دی اشاره و عنوان کرد: همایش بصیرتی «بانوان فاطمی»، برپایی «نشست‌های بصیرتی» در دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی، نواخته شدن زنگ «بصیرت» در مدارس و برپایی نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده است.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان با اشاره به تشکیل ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در استان اعلام کرد: برنامه ریزی برای این ایام نیز همزمان با ایام هفته بصیرت آغاز شده و ۲۱ کمیته استانی و ۱۰ ستاد شهرستانی فعالیت و برنامه‌ریزی خود را در راستای هر چه با شکوه‌تر برگزار کردن این مراسم آغاز کرده‌اند.
معاون سوادآموزی آموزش‌وپرورش استان کردستان، یادآور شد: سنندج با بیش از ۹۴ درصد باسوادترین شهر استان است و سروآباد با بیش از ۸۷ درصد کمترین نرخ باسوادی را در سطح استان کردستان دارد.

انتهای پیام
captcha