ایرانیان در دوره‌های مختلف تهدیدها را به فرصت تبدیل کردند
کد خبر: 3866888
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۸

ایرانیان در دوره‌های مختلف تهدیدها را به فرصت تبدیل کردند

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه شاهرود با بیان اینکه ایرانیان همواره در دوره‌های مختلف تهدیدها را به فرصت تبدیل کردند و این نشان‌دهنده عظمت این ملت است، گفت: باید هوشیار بود و در برابر فتنه‌های دشمنان ایستاد.

ایرانیان در دوره‌های مختلف تهدیدها را به فرصت تبدیل کردند

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از ستاد نماز جمعه استان، حجت‌الاسلام عباس امینی، امام جمعه شاهرود امروز، 6 دی در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به اینکه تا زمانی که مردم ما به اصول خودشان پایبند باشند فتنه و دشمنی استکبار و بدخواهان انقلاب اسلامی نیز ادامه دارد، اظهار کرد: دشمنان دست کشیدن مردم از آرمان‌های انقلابی را می‌خواهند.

وی ادامه داد: در طول چهار دهه انقلاب اسلامی، مردم توانسته‌اند با دستان خالی و تحت‌فشار دشمنان به عظمتی برسند که این امر خاری در چشم دشمنان است که در این راستا تحریم‌های ایران ۴۰ ساله است و نباید آن را چیز جدیدی دانست زیرا در این سال‌ها مردم ایران به دستاوردهایی رسیده‌اند.

امینی با بیان اینکه ایرانیان همواره در دوره‌های مختلف تهدیدها را به فرصت تبدیل کردند و این نشان‌دهنده عظمت این ملت است، افزود: مردم ایران از زمان پیش از اسلام که در چهارراه تمدن اقتصادی و فرهنگی قرار داشتند حق‌طلب بودند و پس از اسلام نیز با وجود تهدیدهایی که در زمان حمله مغول در کشور وجود داشت، بیشترین شکوفایی علمی را رقم زدند.

امام جمعه شاهرود با تأکید بر اینکه مخالف شادی نیستیم، یادآور شد: شب یلدا فقط چند ثانیه طولانی‌تر از شب‌های قبل است این برای ما چه کاربردی دارد؟ چرا ۹ دی در کلاس‌های درسی آورده نمی‌شود؟ برخی مسئولان برای یلدا حتی مدارس را تعطیل می‌کنند اما سؤال اصلی اینجا است که آیا برای ۹ دی هم این کار را می‌کنند؟

امام جمعه شاهرود متذکر شد: عده‌ای برای پیروزی در انتخابات به مردم دروغ می‌گویند، اما مجلس جای ریل‌گذاری است نه اینکه دو دستگی برای جامعه ایجاد کنند.

انتهای پیام
captcha