اعلام جلسات آموزش عمومی قرائت، حفظ و تفسیر «سعید حاجیان»
کد خبر: 3866961
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۴

اعلام جلسات آموزش عمومی قرائت، حفظ و تفسیر «سعید حاجیان»

گروه جلسات و محافل ــ قاری و حافظ قرآن کشورمان، جلسات آموزش عمومی در حوزه قرائت، حفظ و تفسیر قرآن را طی ایام هفته در شهر تهران برگزار می‌کند.

به گزارش ایکنا؛ سعید حاجیان، قاری و حافظ قرآن طی ایام هفته جلسات آموزش عمومی قرائت، حفظ و تفسیر قرآن را در مناطق مختلف شهر تهران برگزار می‌کند.

این مدرس قرآن روزهای جمعه خود را به چهار جلسه قرآن اختصاص داده است. جلسه صبح‌های جمعه از ساعت 8 تا 9 در زعفرانیه، خیابان مقدس اردبیلی، خیابان کیهان، کوچه شارستان سوم، پلاک ۹ با موضوع آموزش فنون قرائت همراه با تفسیر و شرح حدیث نورانیت ویژه آقایان و بانوان برگزار می‌شود.

جلسه دیگر این مدرس قرآن نیز جمعه، ساعت 9:30 تا 12 در مؤسسه قرآنی سدید واقع در خیابان ایران، کوچه دکتر سنگ، نبش قریب، پلاک ۲ با موضوع حفظ و تجوید و آموزش تخصصی صوت و لحن ویژه آقایان برپا می‌شود. جلسه تفسیر این حافظ کل نیز عصر همان روز به صورت خانگی در ایستگاه مترو تجریش، خیابان دربند، خیابان احمدی زمانی غربی، روبه‌روی کوچه هرمز، پلاک ۱۳ کمی بالاتر از مسجد آیت‌الله ضیاء‌آبادی از ساعت 16 تا 17 با محوریت تفسیر آیات کلام وحی ویژه بانوان و آقایان تشکیل می‌شود. همچنین جلسه آموزش عمومی قرآن سعید حاجیان در ایستگاه مترو سبلان نیز به صورت یک هفته در میان برگزار می‌شود.

جلسه آموزش حفظ و قرائت قرآن این حافظ و قاری بین‌المللی کشورمان نیز شنبه‌ها از ساعت 16 تا اذان مغرب و عشا(به طور ثابت در طی ایام سال) در حسینیه پیرعطا واقع خیابان ری، سه‌راه امین حضور ویژه آقایان و روز یکشنبه بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد آل‌یس واقع در خیابان خواجه عبدالله انصاری، کوچه نهم تشکیل می‌شود.

همچنین پنجشنبه‌ها نیز کلاس معارف از ساعت 15 تا 17 در قالب جلسه خانگی ویژه بانوان و آقایان علاقه‌مند در خانه‌ای واقع خیابان یخچال، کوچه فرزانه، پلاک ۲ و همچنین از ساعت 18 تا 20 نیز در حسینیه سیدالشهدا(ع) واقع در خیابان کارون، نرسیده به خیابان امام خمینی(ره)، کوچه ملکان برگزار می‌شود که یک ساعت این جلسه نیز اختصاص به روش حفظ و فنون قرائت قرآن دارد.

جلسه آموزش حفظ و قرائت این مدرس قرآن نیز در مسجد آل‌یس واقع در خیابان خواجه عبدالله انصاری، کوچه نهم بعد از نماز مغرب و عشا تشکیل می‌شود.

انتهای پیام
captcha