افتتاح نمایشگاه کتاب ناشران ایران در کرمان
کد خبر: 3867033
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۹

افتتاح نمایشگاه کتاب ناشران ایران در کرمان

گروه فرهنگی ــ هجدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب ناشران ایران با حضور بیش از ۳۳۰ ناشر کشوری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی جنوب‌شرق کشور گشایش یافت.

به گزارش ایکنا از کرمان، محمدرضا علیزاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، امروز شنبه، 7 دی در مراسم افتتاحیه هجدهمین نمایشگاه کتاب ناشران ایران گفت: این نمایشگاه بزرگترین رویداد فرهنگی حول محور کتاب است که در استان برگزار می‌شود.

وی افزود: امسال تلاش بر این است نمایشگاه را تبدیل کنیم به مکانی برای علاقه‌مندان به کتاب و امیدوارم از این فضایی که ایجاد شده مردم با برنامه‌ریزی نهایت استفاده را داشته باشند، البته نقدهایی وجود دارد از جمله همین بعد مسافت که ما نهایت تلاشمان این است که هر چه بهتر نمایشگاه را برگزار کنیم.

مدیرکل ارشاد کرمان بیان کرد: در این نمایشگاه 85 هزار و 685 عنوان کتاب با حضور ناشران در معرض استفاده مردم قرار گرفته و حدود 481 ناشر در بخش کتب در نمایشگاه حضور دارند.

علیزاده با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های امسال بخش بین‌المللی نمالیشگاه با 14 غرفه است، تصریح کرد: نشر الکترونیک کتاب امسال برای اولین بار در 15 غرفه فعال هستند.

وی با اشاره به اینکه در بخش دیگری طرحان لباس ایرانی اسلامی با حضور مشارکت دانشجویان، مدارس و هنرمندان برنامه‌ریزی شده است، تأکید کرد: دو بخش جنبی هم شامل نمایشگاه گام دوم انقلاب و غرفه‌های ویژه کودکان نیز در این نمایشگاه راه‌اندازی شده است.

یادآور می‌شود، هجدهمین نمایشگاه کتاب ناشران ایران هفتم تا سیزدهم دی‌ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی جنوب‌شرق کشور از ساعت 9:30 صبح تا 20 آماده بازدید علاقه‌مندان است.

انتهای پیام
captcha