کمک 187 میلیون تومانی مردم استان مرکزی به نیازمندان
کد خبر: 3867051
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲

کمک 187 میلیون تومانی مردم استان مرکزی به نیازمندان

گروه اجتماعی- مردم استان مرکزی در 9 ماهه نخست امسال 187 میلیون تومان به صورت الکترونیکی به نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد کمک کردند.

کمک 187 میلیون تومانی مردم استان مرکزی به نیازمندان

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره)استان مرکزی، شاپورجلالی، معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان مرکزی با بیان اینکه کمک‌های مردمی متناسب با نیاز محرومان هزینه می شود، گفت: کمیته امداد امین مردم بوده و کمک‌های مردمی در حل مشکلات نیازمندان مؤثر است.

وی تصریح کرد: مردم استان مرکزی در 9 ماهه نخست امسال 187 میلیون تومان به صورت الکترونیکی به نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد کمک کردند. 

جلالی اظهار کرد: در سال گذشته در مدت مشابه 168 میلیون تومان  کمک به صورت الکترونیکی در سطح استان پرداخت شده است. 

وی با اشاره به دریافت صدقات با استفاده از روش‌های الکترونیکی ، مطرح کرد : سرعت درانتقال وجوه صدقات، صرفه جویی در دقت و نیروی انسانی ،کاهش هزینه‌ها ، عدم نیاز به تولید صندوق‌ها صدقات و قلک پلاستیکی، همسان سازی پرداخت صدقات با کارت‌های عابر بانک،پیشگیری از سرقت توسط سارقان،کمک به تحقق اهداف مبلمان شهری و سهولت در دسترسی و پرداخت صدقات برخی از مزایای استفاده از روش های الکترونیکی و نوین است.

جلالی ضمن تشکر از مردم استان در همکاری با کمیته امداد و کمک به نیازمندان گفت : مهم‌ترین برنامه کمیته امداد در بخش مشارکت‌های مردمی ، اعتماد سازی ، شفاف سازی عملکرد‌ها و  جذب بیشتر خیران است.

وی در پایان گفت: خیران می توانند با شماره گیری کد# 086*7788* از طریق گوشی همراه و یا از طریق اپلیکیشن سکه صدقات خود را به صورت الکترونیکی پرداخت کنند.

انتهای پیام
captcha