گرایش‌های سیاسی نباید در اجرای فرایند انتخابات دخالت داده شوند
کد خبر: 3867735
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸

گرایش‌های سیاسی نباید در اجرای فرایند انتخابات دخالت داده شوند

گروه سیاست و اقتصاد ـ رئیس ستاد انتخابات فارس بر لزوم پرهیز از دخالت گرایش‌ها و تفكرات سیاسی در انتخابات تأكید كرد و گفت: همه باید برابر قانون عمل كنیم.

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، سیداحمد احمدی‌زاده، رئیس ستاد انتخابات فارس امروز، 9 دی‌ماه در دوازدهمین جلسه ستاد انتخابات استان گفت: نباید گرایش و تفکرات سیاسی را در اجرای فرایندهای انتخاباتی دخالت دهیم و همه باید برابر قانون عمل كنیم.
وی بیان كرد: دو گام از مراحل انتخابات شامل ثبت‌نام و بررسی صلاحیت‌ها در هیئت‌های اجرایی انجام شده و سایر فرایندهای انتخاباتی نیز در چارچوب قانون و بر اساس تقویم زمانی انجام خواهد شد.
احمدی‌زاده با اشاره به انتخابات میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری نیز افزود: در فارس جمعاً سی و هفت نفر داوطلب شرکت در انتخابات اولین میان دوره ی پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری بوده‌اند که تاکنون یک نفر از داوطلبان انصراف و لیست سایر داوطلبان با اتمام مهلت قانونی بررسی صلاحیت‌ها نهایی خواهد شد.
وی ضمن تشکر از اقدامات مناسب و به موقع کمیته‌ها از مسئولان کمیته‌ها خواست وظایف خود را با دقت و سرعت بیشتری دنبال کنند و در این زمینه از آموزش‌های لازم برای هرچه بهتر برگزاری انتخابات برخوردار باشند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: با همت فرمانداران شهرستان‌های جدید و حمایت کمیته‌های ستاد انتخابات مشکلات حوزه اجرایی انتحابات آنان مرتفع و آماده برگزاری انتخابات سالم و امن است.
یادآور می‌شود، این جلسه با ارائه گزارش کمیته‌های فناوری، پشتیبانی و امنیت و همچنین ارائه گزارش فرمانداران حوزه‌های انتخابیه شهرستان‌های آباده، بوانات، خرمبید و سرچهان پایان یافت.

انتهای پیام
captcha