حماسه 9 دی، هشت ماه فتنه دشمنان را در نطفه خفه کرد
کد خبر: 3867801
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۷

حماسه 9 دی، هشت ماه فتنه دشمنان را در نطفه خفه کرد

گروه سیاسی- فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان با اشاره به اینکه مردم در حماسه 9 دی به عشق نظام و رهبری در صحنه حضور پیدا کردند، گفت: ملت ایران در آن روز با اتحاد و یکپارچگی از انقلاب دفاع و هشت ماه فتنه‌گری دشمنان را در نطفه خفه کردند.

به گزارش ایکنا از کردستان، سردار سیدصادق حسینی، فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در آیین گرامیداشت حماسه ۹ دی که دیروز، 9 دی ماه در سالن آزادی سنندج برگزار شد، اظهار کرد: سیل خروشان جمعیت در شهرهای مختلف ایران برای دفاع از کشور و نظام به صورت خودجوش در 9 دی ماه سال 88 خودجوش به صحنه آمدند و به آمریکا و فتنه گران جواب قاطع دادند.
وی با اشاره به اینکه مردم در حماسه 9 دی به عشق نظام و رهبری در صحنه حضور پیدا کردند، افزود: ملت ایران در آن روز با اتحاد و یکپارچگی از انقلاب دفاع و هشت ماه فتنه‌گری دشمنان را در نطفه خفه کردند.
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان بیان کرد: بصیرت‌شناسی ملت ایران موجب شد انقلاب رنگین طراحی شده دشمنان ناکام بماند و انقلابی دیگر در کشور روی داد همچنان‌که امروز نیز حضورهمیشگی مردم در این مراسم نشانه‌ای از اهمیت موضوع، عشق و ارادت به نظام، انقلاب و رهبری مردم دارد.
سردار حسینی با بیان اینکه مردم با پیروی از رهبری و توجه به تعالیم اسلامی، همیشه در صحنه بوده و حرف اول و آخر را می‌زنند، عنوان کرد: شما مردم عظمت کشور و نطام اسلامی هستید که در حوادث مختلف قدعلم کرده و مشکلات را تحمل و به دشمن جواب رد داده‌اید.
وی با بیان اینکه ما در جهان آنقدر قدرتمند هستیم که قدرت‌های بزرگ را به زیر بکشیم، تأکید کرد: آمریکا هر جا اراده کرده نقشه‌هایش را عملی کرده است و به اهدافش رسیده اما در برابر ایران بارها شکست خورده و سرافکنده شده است.
سردار حسینی در پایان یادآور شد: رفع مشکلات مردم و تلاش برای ایجاد رفاه و آسایش آنها امروز وظیفه تمام مسئولان است چرا که این ملت شایستگی همه نوع خدمات و رفاه را دارند.

انتهای پیام
captcha