سردار سلیمانی نماد مبارزه با تروریسم و استکبار جهانی بود
کد خبر: 3868924
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰

سردار سلیمانی نماد مبارزه با تروریسم و استکبار جهانی بود

گروه سیاست و اقتصاد ــ رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: شهید قاسم سلیمانی نماد مبارزه با تروریسم، مستکبرین و استکبار جهانی بود.

به گزارش ایکنا از کرمان، یدالله موحد، رئیس کل دادگستری استان کرمان امروز، شنبه، 14 دی در مراسم عزاداری ویژه شهادت سردار قاسم سلیمانی گفت: شهید سلیمانی نماد مبارزه با تروریسم، مستکبرین و استکبار جهانی بود.

وی افزود: ملت بزرگ ایران، مظلومین جهان و جبهه مقاومت قطعاً ساکت نمی‌نشینند و پاسخ دندان‌شکن و سنگینی به عاملان این حادثه تلخ و جنایت‌کاران خواهند داد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان بیان کرد: ذهن مردم دیار کریمان مملو از خاطرات و جانفشانی‌ها و مجاهدت‌های مخلصانه و در راه خدا و با عشق به ولایت این شهید سرافراز است و این سردار بزرگ اسلام بیش از 40 سال از عمر بابرکت خود را در راه جهاد در راه خدا گذراند.

موحد تصریح کرد: امروز هر کجا مظلومی حضور دارد یقیناً دل شکسته است زیرا علم دفاع از مظلومان و محرومان و مستضعفین را شهید سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی در جهان برافراشت.

رئیس کل دادگستری استان کرمان تأکید کرد: در کمتر سخنرانی از آن شهید والامقام مشاهده می‌شود که ایشان آرزوی شهادت نکند و برای رسیدن به یاران شهیدش، بی‌قرار بود.

انتهای پیام
captcha