تلاش برای آموزش اخلاق پزشكی و مهارت‌های زندگی به دانشجویان در شیراز
کد خبر: 3869420
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰

تلاش برای آموزش اخلاق پزشكی و مهارت‌های زندگی به دانشجویان در شیراز

گروه اجتماعی ـ سرپرست دانشگاه علوم پزشكی شیراز از عزم جدی و تلاش این دانشگاه برای آموزش اخلاق پزشكی و همچنین مهارت‌های زندگی در میان دانشجویان این دانشگاه خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، مهرزاد لطفی، سرپرست دانشگاه علوم پزشكی شیراز امروز، 15 دی‌ماه در دیدار با آیت‌الله دژكام، نماینده ولی فقیه در استان فارس از عزم جدی و تلاش این دانشگاه در امور آموزش اخلاق پزشکی و مهارت‌های زندگی خبر داد و گفت: توجه به مهارت‌های هفت گانه زندگی در مهارت‌آموزی و تصمیم‌گیری‌های بالینی دانشجویان پزشکی و همچنین اجرایی و کاربردی بودن پایان‌نامه‌های دانشجویی از جمله مواردی است كه مورد تأكید قرار دارند.
وی از امام جمعه شیراز برای شرکت در نشست‌های هیئت رئیسه این دانشگاه و استفاده از نقطه نظرات تاثیرگذار او در راستای پیشبرد اهداف سلامت دعوت كرد.
لطفی همچنین ضمن تسلیت شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی گفت: فقدان سردار بزرگ اسلام و ایران شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی قلب همه مردم را به درد آورد.
وی، سخنرانی کوبنده امام جمعه شیراز در خطبه‌های نماز جمعه گذشته را بسیار روحیه بخش برشمرد و افزود: جامعه دانشگاهی نیز به عنوان سربازان نظام مقدس جمهوری اسلامی، ادامه دهنده راه آن سردار بزرگ است.
سرپرست دانشگاه علوم پزشكی شیراز با ارائه گزارشی درباره برگزاری مراسم‌های بزرگداشت آن سردار رشید اسلام، از اعزام کاروان کارکنان دانشگاه برای شرکت در مراسم تشییع شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در تهران خبر داد.
وی با معرفی مشاورعالی و معاونان خود، درباره فعالیت‌های نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه که در کشور برای نخستین بار به ثبت رسیده است، توضیحاتی ارائه داد.
سید منصور کشفی، مشاورعالی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این جلسه درباره فعالیت‌های آموزشی مجتمع آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز که از مقطع ابتدایی تا دانشگاه به تربیت و تعلیم می‌پردازد، توضیحاتی ارائه داد و گفت: در این مجتمع آموزشی، چندین کتاب برای مهارت‌های زندگی در آموزش دانش‌آموزان استفاده می‌شود.
در ادامه، حجت‌الاسلام والمسلمین حمید مقامی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این دیدار بیان کرد: همانند گذشته شهادت می‌دهم که مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از بهترین نیروهای ارزشی، علاقه‌مند، معتقد و وظیفه‌شناس دانشگاه هستند که برای مدیریت و پیشبرد اهداف دانشگاه تلاش می‌کنند.

انتهای پیام
captcha