خزیدن اسرائیل در لانه عنکبوتی موجب فراموشی توطئه‌هایش نمی‌شود
کد خبر: 3870432
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۳
/اجتماع فاطمی مردم خراسان شمالی در سوگ سردار سلیمانی/

خزیدن اسرائیل در لانه عنکبوتی موجب فراموشی توطئه‌هایش نمی‌شود

گروه سیاست و اقتصاد ــ فرمانده سپاه جواد الائمه(ع) خراسان شمالی با اشاره به ترور سردار سلیمانی توسط استکبار جهانی گفت: اسرائیل در لانه عنکبوتی خود خزیده است و خود را از تمام اتفاقات مبرا می‌داند.

خزیدن اسرائیل در لانه عنکبوتی خودبه گزارش ایکنا از خراسان شمالی، سردار ابوالقاسم چمن، فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی، امروز 19 دی ماه در اجتماع فاطمی مردم استان با اشاره به اینکه همه ملت ایران می دانند که اسرائیل نیز پشت پرده تمام این اتفاقات است، اضافه کرد: دشمن شناسی، یکی از ابعاد شخصیتی سردار قاسم سلیمانی بوده است، او خوب می‌دانست اسرائیلی که امروز در لانه عنکبوتی خود خزیده و خود را از این جنایت بزرگ مبرا می‌داند، پشت پرده همه جنایت‌هاست.

به گفته وی  اگر در حال حاضر  مبرا بودن اسرائیل از ترور سردار سلیمانی را بپذیریم نمی‌توانیم توطئه‌چینی این 40 سال را فراموش کنیم.

چمن تاکید کرد: سردار سلیمانی در کنار شجاعت و روحیه عملیاتی که داشت، قدرت تدبیر و بررسی دقیق موضوعات را نیز دارا بود که همین موضوع ایشان را مالک اشتر زمان ساخت.

فرمانده سپاه جواد الائمه(ع) خراسان شمالی تصریح کرد: سردار سلیمانی با روحیه انسان‌دوستانه‌ خود همیشه در کنار سربازان در میدان جنگ حضور داشتند که همین مسئله موجب شد شخصیت ایشان در دل مردم جای بگیرد.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی در بعد فرهنگی و اجتماعی مردم‌یار بود و هرکجا به حضور او نیاز بود، حاضر می‌شد، بیان کرد: ایشان در یاری رساندن به مردم سوریه و در سیل اخیر خوزستان، همواره مشتاقانه در صحنه حضور داشت.
 

به گفته وی ترور سردار سلیمانی برای تمام جناح‌های سیاسی ناراحت کننده بود و این موضوع شخصیت فراجناحی ایشان را نشان می‌دهد.
 

سردار چمن تاکید کرد: حمله موشکی ایران به پایگاه‌های نظامی آمریکا در عراق، سیلی کوچکی بود برای شروع انتقام سخت خون سردار دل‌ها و آمریکا بداند که سردار سلیمانی تنها متعلق به ملت ایران نبود بلکه تمام امت اسلامی از ترور ایشان ناراحت شدند.

به گفته وی دشمنی آمریکا با ما ذاتی است و از بین نمی‌رود و و آن‌هایی که می‌گویند کاری نکنید که آمریکا عصبانی شود باید بدانند این خلاف نص قرآن کریم است چرا که آمریکا باید عصبانی شود و از این عصبانیت بمیرد.

انتهای پیام
captcha