برگزاری 40 محفل قرآنی به یاد سردار شهید قاسم سلیمانی در کرمان
کد خبر: 3870435
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۳

برگزاری 40 محفل قرآنی به یاد سردار شهید قاسم سلیمانی در کرمان

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ به همت مجمع قاریان و حافظان، کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد کرمان و اداره تبلیغات اسلامی استان کرمان طرح چله قرآنی ویژه گرامیداشت شهدای مقاومت در سطح مساجد شهر کرمان برگزار می‌شود.

جمعه /////برگزاری چهل محفل قرآنی به یاد سردار شهید قاسم سلیمانی در کرمان

به گزارش ایکنا؛ قاریان و حافظان قرآن کریم استان کرمان با همکاری کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و اداره تبلیغات اسلامی در نظر دارند طرح چله قرآنی را به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره سردار سرافراز سپاه اسلام شهید سپهبد قاسم سلیمانی در مساجد شهر کرمان برگزار کند.

این مراسم از روز خاکسپاری شهدای مقاومت یعنی چهارشنبه، ۱۸ دی‌ماه شروع شده و تا چهلم این شهدا در تاریخ ۲۲ بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

سیدمحمدعلی موسوی، معاون آموزش عالی مجمع قاریان و حافظان استان کرمان و دبیر برگزاری این طرح در گفت‌وگو با ایکنا ابراز امیدواری کرد که طرح مذکور با همکاری شبکه افق به یک طرح سراسری در کل کشور تبدیل شود.

وی افزود: در این طرح در هر جلسه یک تلاوت توسط یکی از قراء مطرح شهر کرمان انجام می‌شود و در ادامه قرائت ترتیل یک جزء قرآن کریم به وسیله قاریان و حافظان مطرح اجرا خواهد شد و ثواب آیات به روح این شهیدان بزرگوار هدیه خواهد شد.

یادآور می‌شود، هفت روز ابتدایی این مراسم در مهدیه صاحب الزمان(عج) کرمان و در کنار گلزار شهدا برقرار خواهد بود و پس از آن برنامه محافل در سایر مساجد سطح شهر کرمان و با حضور عموم مردم برگزار خواهد شد.

جمعه /////برگزاری چهل محفل قرآنی به یاد سردار شهید قاسم سلیمانی در کرمان

انتهای پیام
captcha