برگزاری سلسله نشست‌های «ایده‌پردازی تربیت طلاب تراز انقلاب اسلامی» در کردستان
کد خبر: 3871017
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۸

برگزاری سلسله نشست‌های «ایده‌پردازی تربیت طلاب تراز انقلاب اسلامی» در کردستان

گروه اجتماعی- سلسله نشست‌های «ایده‌پردازی تربیت طلاب تراز انقلاب اسلامی» امروز، ۲۲ دی‌ماه در کتابخانه امام خامنه‌ای سنندج برگزار شد.

به گزارش ایکنا از کردستان، آیت‌الله سیدمحمد حسینی شاهرودی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان امروز، ۲۲ دی‌ماه در سلسله نشست‌های ایده‌پردازی تربیت طلاب تراز انقلاب اسلامی اظهار کرد: هدایت انسان بخشی از رحمت واسعه الهی است که تا وقتی در مسیر هدایت خداوند متعال قرار نگیریم این هدایت شامل حال ما نخواهد شد.
وی با اشاره به اینکه خداوند پیامبران را فرستاد تا مردم و بشریت را از ظلمت نجات داده و به سوی نور هدایت کنند، افزود: آنچه برای هدایت انسان نیاز است خداوند در قالب قرآن در اختیار انسان قرار داده و تمام زمینه‌های هدایت، اداره و سعادت دنیا و آخرت انسان را خداوند متعال در قالب دین اسلام در اختیار انسان قرار داد است.
آیت‌الله حسینی شاهرودی عنوان کرد: جهانی بودن، جاودانگی و جامعیت را سه ویژگی دین اسلام دانست و بیان کرد: تمام ادیان الهی در دین اسلام کامل شده و هیچ نقصی در آن نیست و باید همگان در زیر پرچم اسلام قرار گیرند.
وی اعلام کرد: دین اسلام دین حق بوده و باید بین پیروان تمام ادیان ظهور و بروز پیدا کند و ما باید آن را در جهان آشکار کنیم و حقیقت مالکیت الهی را بر همگان آشکار کنیم.
نماینده ولی فقیه در استان کردستان با تأکید بر اینکه ظهور و بروز دین اسلام زمانی بر همگان مشخص شده و همه دین اسلام را می‌پذیرند، بیان کرد: این امر باید در یک سیر تاریخی با تلاش انسان‌هایی که برای این کار آماده شده‌اند، انجام شود.
وی به اقدام جنایتکارانه آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی عنوان کرد: همین اقدام نابخردانه آمریکا موجب شده تا از طرف جامعه جهانی مورد سرزنش قرار گیرد و اعتراض جامعه جهانی را در پی داشت.
آیت‌الله حسینی‌شاهرودی به انتقام سخت انقلاب اسلامی اشاره و اعلام کرد: امروز در جهان ایران اسلامی را هم به خاطر اقتدارش و قدرتش جهانیان می‌ستایند و با حمله به پایگاه نظامی آمریکا قدرت اسلام مورد تشویق جهانیان قرار می‌گیرد.
وی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی با تربیت اسلامی خود نگاه ویژه‌ای به تمام مستضعفان جهان داشت، افزود: همین امر موجب محبوبیت و بزرگی سردار سلیمانی بین تمام مستضعفان جهان شد.
نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اعلام اینکه در نظام مقدس انقلاب اسلامی انسان‌هایی تربیت می‌شوند که جهانیان در مقابلش توان مقاومت ندارند، عنوان کرد: براین اساس باید گفت اولین تأکید دین اسلام بر هدایت خود انسان است و این انسان باید در مسیر هدایت جهان بشریت قرار گیرد.
وی خودسازی، جامعه‌‌سازی، ایجاد تمدن اسلامی را سه ویژگی برای تربیت طلاب تراز اسلامی دانست و گفت: دشمن امروز قصد دارد تا فرهنگ و تمدن حیوانی را بر جهان حاکم کنند و ما می‌خواهیم تمدن اسلامی را بر جهان حاکم کنیم و برای این امر نیازمند تربیت طلاب تراز انقلاب اسلامی هستیم.
آیت‌الله حسینی‌شاهرودی یادآور شد: این انقلاب اسلامی زمینه‌ساز ظهور است، پس این سختی که ملت ایران اسلامی در این راه می‌کشند، روزی آنان را به ملتی مورد تشویق همه جهانیان تبدیل خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha