جشن‌های دهه فجر زمینه‌ساز اتحاد و انسجام ملی است
کد خبر: 3874086
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵

جشن‌های دهه فجر زمینه‌ساز اتحاد و انسجام ملی است

گروه سیاسی - معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی موجب ایجاد اتحاد و انسجام ملت ایران شده است.

به گزارش ایکنا از کردستان، حسین خوش‌اقبال، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان در نشست کمیته‌های تخصصی و تشریح برنامه‌های ستاد دهه فجر استان که امروز، پنجم بهمن ماه برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اتفاقات اخیر ترور سردار سلیمانی و حمله به پایگاه نظامی آمریکا، انتخابات پیشرو و اغتشاشات اخیر توسط دشت نشانده‌های آمریکا باید جشن‌های سالگرد پیروزی انقلاب متفاوت‌تر از گذشته برگزار شود.
وی با اشاره به اینکه باید با یک رویکرد، هماهنگی و طراحی جدید وارد میدان شویم، افزود: با برگزاری باشکوه جشن‌های انقلاب ملت ایران سیلی دیگری به استکبار جهانی خواهد زد و زمینه‌ساز حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن خواهد بود
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان عنوان کرد: ویژه‌برنامه‌های دهه فجر باید زمینه‌ساز یک امید، نشاط و شادابی برای مشارکت مردم در انتخابات پیشرو باشد و ما باید تلاش کنیم کسانی که دل درگرو انقلاب دارند در عرصه انتخابات حضور پیدا کنند.
وی با اعلام اینکه رسانه‌های بیگانه از ماه‌ها قبل با برنامه‌ریزی‌های متعدد درصدد کمرنگ‌ جلوه دادن جشن‌های پیروزی انقلاب بودند، عنوان کرد: باید با برنامه‌ریزی‌های اساسی و تنوع بیشتر در این برنامه‌ها به سمتی حرکت کنیم که با حضور باشکوه مردم مثل گذشته توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم.
خوش‌اقبال ادامه داد: دشمنان سال گذشته نیز درصدد برهم زدن جشن چهل‌سالگی انقلاب بودند اما نتوانستند و حضور در راهپیمایی 22 بهمن سال گذشته بی‌نظیرتر از سال‌ها گذشته برگزار شد که باید امسال نیز تلاش شود حضور مردم در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب پررنگ‌تر از گذشته برگزار شود.
وی تأکید کرد: ادارات و کمیته‌های ستاد دهه فجر باید از همین امروز فعالیت خود را درزمینهٔ برنامه‌ریزی برای باشکوه‌تر برگزار کردن برنامه‌های این ایام آغاز کرده و تلاش شود چهره شهر متفاوت‌تر از گذشته باشد و شور، نشاط و امیدآفرینی بین مردم ایجاد شود.
خوش‌اقبال در پایان یادآور شد: دهه فجر بهترین ایام برای اعتمادسازی مردم به مسئولان و بیان دستاوردها و خدمات چهل‌ساله انقلاب بین اقشار مختلف مردم است و باید از این فرصت نهایت استفاده را ببریم.

انتهای پیام
captcha