کمک‌های 4 میلیارد و 510 میلیون تومانی مردم همدان به جبهه مقاومت
کد خبر: 3874201
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۲

کمک‌های 4 میلیارد و 510 میلیون تومانی مردم همدان به جبهه مقاومت

گروه اجتماعی ـ مسئول ستاد مردمی پشتیبانی از جبهه مقاومت در استان همدان گفت: تا کنون 48 محموله به ارزش 4 میلیارد و 210 میلیون تومان به جبهه مقاومت در سوریه ارسال شده است، کمک‌های نقدی نیز مبلغی بالغ بر 4 میلیارد و 300 میلیون تومان بوده است.

کمک‌های 4 میلیارد و 510 میلیون تومانی مردم همدان به جبهه مقاومتبهرام دوست پرست، مسئول ستاد مردمی پشتیبانی از جبهه مقاومت در استان همدان در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: ستاد مردمی پشتیبانی از جبهه مقاومت در استان همدان در سال 94 راه اندازی شد.
مسئول ستاد مردمی پشتیبانی از جبهه مقاومت در استان همدان گفت: این ستاد ابتدا در 13 استان راه اندازی شد که همدان یکی از آن 13 استان بود، اما امروز خوشبختانه این ستاد در 31 استان کشور فعال است.
دوست پرست با اشاره به اینکه این ستاد امروز در شهرستان‌های استان نیز فعال است، گفت: کمک‌های ارسالی این ستاد به جبهه مقاومت در دو سطح نقدی و غیر نقدی صورت می‌گیرد.
وی ادامه داد: از زمان راه‌اندازی این ستاد در استان تا کنون 48 محموله به ارزش 4 میلیارد و 210 میلیون تومان به جبهه مقاومت در سوریه ارسال شده است که آخرین مرحله آن در آذر ماه سال جاری به ارزش بیش از 12 میلیون تومان بوده است.
مسئول ستاد مردمی پشتیبانی از جبهه مقاومت در استان همدان، گفت: کمک‌های نقدی مردم نوع دوست و خیر استان نیز طی این مراحل 48 گانه، مبلغی بالغ بر 4 میلیارد و 300 میلیون تومان بوده است.
دوست پرست ابراز کرد: چهل و نهمین محموله این ستاد نیز اسفند ماه سال جاری به جبهه مقاومت ارسال خواهد شد.
وی با بیان اینکه دفتر کمک‌های غیرنقدی به جبهه مقاومت در میدان امام همدان و حدفاصل بین خیابان تختی و خیابان شهدا واقع شده است، گفت: صندوق‌های جمع آوری کمک مردمی به جبهه مقاومت در مصلی‌های نماز جمعه آماده دریافت کمک‌های نقدی مردم است.
مسئول ستاد مردمی پشتیبانی از جبهه مقاومت در استان همدان گفت: استان همدان در سال 97 به عنوان استان برتر کشور درجذب کمک‌های مردمی به جبهه مقاومت و مردم ستم دیده سوریه و یمن معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت.

انتهای پیام
captcha