برگزاری همایش «نقش سردار سلیمانی در امنیت و اقتدار ملی» در کردستان
کد خبر: 3874325
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵

برگزاری همایش «نقش سردار سلیمانی در امنیت و اقتدار ملی» در کردستان

گروه سیاست و اقتصاد ــ همایش شهدای مقاومت با عنوان «نقش سردار سلیمانی در امنیت و اقتدار ملی» با حضور هیئت‌ها و تشکل‌های مردمی امروز، ۶ بهمن‌ماه در کردستان برگزار شد.

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام احمد حاتمیان، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان، در همایش مردمی شهدای مقاومت با عنوان «نقش سردار سلیمانی در امنیت و اقتدار ملی» که امروز، 6 بهمن‌ماه در مجتمع فرهنگی نور سنندج برگزار شد، با اشاره به نقش و جایگاه ارزشمند شهدا در پیشگاه خداوند متعال اظهار کرد: براساس آیات قرآن کریم شهدا هیچ‌گاه نمی‌میرند و در پیشگاه الهی روزی می‌خورند.

وی افزود: روح شهیدان همواره در همه جا حاضر بوده و ارتباط بین ما و شهیدان همیشه جاری و ساری است و ما نباید از کنار این لحظات معنوی به راحتی عبور کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان با اشاره به شهادت سردار قاسم سلیمانی بیان کرد: امنیت، آسایش و آرامش ایران اسلامی مدیون این مرد فداکار، ایثارگر و نماد عزت و شرف و اقتدار ملی است.‏

وی بیان کرد: در راستای حفظ نام و یاد این سردار شهید باید همواره با برگزاری مراسم بزرگداشت و بیان لحظه‌های پرشور معنوی مراسم تشییع جنازه این شهید والامقام، نام و یاد شهید سلیمانی را در جهان جاودانه کنیم.

حجت‌الاسلام حاتمیان به ویژگی‌های شخصیتی شهدا و انسان‌های بزرگ از دیدگاه حضرت علی(ع) پرداخت و اعلام کرد: از علائم و مشخصه‌های پارسایان قدرتمند بودن در دینداری و متعهد و پایبندی به ایمان، باور و اعتقاد خود است و چنان ایمان باصلابتی دارند که ایمان مستحکم آنها را در یک مسیر مستقیم استوار می‌دارد که تمام این ویژگی‌ها در وجود سردار سلیمانی وجود داشت.

وی افزود: سردار سلیمانی در دنیا به رشادت، جهاد، فرماندهی، شجاعت، بدون هیچ تکبر و خودنمایی شهره آفاق بود و با نهایت فروتنی به مبارزه ادامه داد و برای آرامش مردم خود را به سختی می‌افکند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان یادآور شد: وجود امثال شهید سلیمانی‌ زمینه‌ساز آرامش و امنیت کنونی در منطقه است چرا که سردار سلیمانی با نابودی گروه‌های تکفیری و حرامیان در منطقه از تجاوز و غارت‌ بیشمار آن‌ها در منطقه جلوگیری کرد و بزرگترین خدمت را به جهان اسلام ارائه کرد.

انتهای پیام
captcha