اجرای نیت واقفان در بقعه امامزاده سید‌مرتضی(ع) کاشمر
کد خبر: 3874975
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۶:۵۵

اجرای نیت واقفان در بقعه امامزاده سید‌مرتضی(ع) کاشمر

کانون خبرنگاران نبأ ــ همزمان با فرارسیدن دهه دوم فاطمیه، سه موقوفه با نیت اطعام عزاداران به ارزش ۱۱۰ میلیون ریال در بقعه متبرکه امامزاده سیدمرتضی(ع) کاشمر در حال اجرا است.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا،  نبأ؛ موقوفه «مهندس فتحی» با ارزش ۵ میلیون تومان، موقوفه «حاج احمد مظفری» و موقوفه «خیرالنسا» جمعا با ارزش ۶ میلیون اجرای نیت می‌شود.

همچنین دو شب از موقوفه «مهندس فتحی» و سه شب دیگر از موقوفات «حاج احمد مظفری و خیرالنسا» اطعام داده می‌شود.

 بر اساس این گزارش، گرامیداشت  شهیدان مطیع، بهاری، زیرک از شهدای غواص تخریب لشکر ۵ نصر هشتم بهمن با حضور پر شور مردم شهید پرور کاشمر و با سخنرانی حجت‌الاسلام میرداداشی، مدرس حوزه علمیه از قم و با روایتگری سرهنگ قاسمیان و سعادتمند، از یادگاران دفاع مقدس برگزار شد.

حجت‌الاسلام میر داداشی با بیان اینکه شهدا ولایت پذیری را از مادرشان حضرت زهرا(س) آموختند افزود: حضرت زهرا(س) مصداق ولایتمداری و ولایت پذیری و ذوب در ولایت است و انقلاب ما با خون شهدا آبیاری شده است که از فتنه‌های زمان در امان است.

در پایان حاج مهدی فرهنمد در سوگ حضرت زهرا(س) نوحه سرایی کرد و با دادن غذای متبرک از میهمانان پذیرایی به عمل آمد.

یادآور می شود، حلقه‌های معرفتی با محور دین، نشاط، زندگی هر هفته یکشنبه با مربیگری میرزایی برگزار می‌شود.

 این کلاس‌ها که تا اسفند ماه در این بقعه متبرکه در حال برگزاری و شامل دو حلقه ۱۵ نفری است در هر کلاس ۴۰ دقیقه موضوعات احکام، قرآن و احترام به پدر و مادر و ....را آموزش می‌دهند.
نسیم حجازی
انتهای پیام
captcha