طرح معامله قرن نقض حقوق مسلمانان است
کد خبر: 3875399
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۰

طرح معامله قرن نقض حقوق مسلمانان است

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام‌جمعه سنندج به طرح «معامله قرن» به‌عنوان توطئه جدید آمریکا و اسرائیل علیه مسلمانان اشاره کرد و گفت: این طرح نقض حقوق مسلمانان و گرفتن سرزمین‌های اسلامی است؛ لذا مسلمانان برابر آنان نباید سکوت اختیار کنند.

به گزارش ایکنا از کردستان، ماموستا فایق رستمی، امام‌جمعه سنندج، امروز، 11 بهمن‌ماه در آیین عبادی ـ سیاسی نماز جمعه این هفته مسجد جامع سنندج اظهار کرد: طرح معامله قرن توطئه شیطانی آمریکا و اسرائیل است و باید مانند عهدنامه قریش علیه پیامبر اسلام که موریانه غیر از نام الله چیزی از آن نگذاشته بود، نقض شود.

وی به طرح معامله قرن به‌عنوان یک توطئه جدید آمریکا و اسرائیل علیه مسلمانان اشاره کرد و افزود: طرح معامله قرن نقض حقوق مسلمانان و گرفتن سرزمین‌های اسلامی است؛ لذا مسلمانان در برابر آنان نباید سکوت اختیار کنند.

ماموستا رستمی اعلام کرد: در شرایط کنونی و به دفاع از مسلمانان ساکن در فلسطین، تک‌تک مسلمانان بر اساس وظیفه مسلمانی خود باید با طرح توطئه‌آمیز معامله قرن، مقابله و مخالفت کنند. 

وی با تأکید بر اتحاد و همبستگی هر چه بیشتر مسلمانان برابر توطئه‌ها و نیرنگ‌های روزافزون آمریکا و اسرائیل عنوان کرد: امروز وقت آن رسیده که کشورهای اسلامی جهان در مقابله با طرح معامله قرن و توطئه استکباری و صهیونیستی باهم متحد شوند و به دشمنان اسلام و مسلمین اجازه دستیابی به اهدافشان را ندهند.

امام‌ جمعه سنندج قدس را به‌عنوان قبله اول مسلمانان، متعلق به جهان اسلام دانست و  اعلام کرد: ما مسلمانان این طرح ظالمانه و جنایتکارانه را محکوم می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم که آمریکا و اسراییل غاصب به خواست خود برای تصرف جوامع اسلامی طرح‌ریزی کنند و ثروت‌های  مسلمانان را غارت کنند.

وی با تأکید بر اینکه هیچ‌کس نمی‌تواند علیه دین اسلام عظیم  توطئه‌چینی کند، بیان کرد: اسلام به خواست خداوند متعال و اتحاد مسلمانان در مقابل دشمنان خود پیروز است چراکه تاریخ برتری دین اسلام را ثابت کرده است.

ماموستا خدایی دهه فجر را سالروز گشودن دروازه علم، محبت و دانش دانست و یادآور شد: باید از فرصت این ایام برای بازگویی خدمات و عملکرد نظام اسلامی به مردم نهایت استفاده را ببریم.

 

انتهای پیام
captcha