برگزاری ۵ محفل انس با قرآن در خرم‎آباد
کد خبر: 3875818
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۸

برگزاری ۵ محفل انس با قرآن در خرم‎آباد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ به همت شورای قرآنی سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری خرم‎آباد سلسله محافل انس با قرآن و عترت یادبود سردار حاج قاسم سلیمانی در خرم‎آباد برگزار می‎شود.

ببه گزارش ایکنا از لرستان، به‌‌همت شورای قرآنی سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری خرم‎آباد در ایام‌الله دهه فجر سلسله محافل انس با قرآن و عترت یادبود سردار حاج قاسم سلیمانی در شهر خرم‎آباد برگزار می‎شود.

این محافل انس با قرآن‌کریم با حضور قاریان ممتاز کشوری و بین‌المللی و با اجرای گروه‌های تواشیح و مسابقات کوتاه قرآنی و اجرای مسابقات کوتاه قرآنی به‌همراه اهدا جوایز به شرکت‌کنندگان برگزار که این محافل قرآنی ازشبکه‌های تلویزیونی و رادیو قرآن نیز پخش می‏‎شود.

اولین محفل از این سلسله محافل قرآنی چهاردهم بهمن‌ماه جاری در مسجد امام حسن(ع) گلدشت شرقی بالاتر از میدان فردوسی برگزار می‏شود، دومین محفل نیز پنج‌شنبه، هفدهم بهمن در مسجد فاطمةالزهرا(س) خیابان ۶۰ متری خرم‎آباد جنب هزار دستگاه برگزار می‏‌شود.

همچنین مسجد صاحب‌الزمان(عج) ماسور نیز در تاریخ نوزدهم بهمن‌ماه و مسجد امام رضا(ع) اسدآبادی نیز سه‌شنبه، بیست و دوم بهمن‌ماه جاری میزبان این محافل قرآنی هستند و مسجد حضرت ابوالفضل(ع) ناصرخسرو نیز پنج‌شنبه، بیست و چهارم بهمن میزبان این محافل قرآنی است.

بنا بر این گزارش، ویژه‌برنامه محافل قرآنی با حضور قاری ممتاز جهان اسلام حاج حامد شاکرنژاد و مجری توانمند شبکه قرآن احسان قبادی و ضبط و پخش این برنامه توسط شبکه جهانی قرآن و معارف سیما و رادیو قرآن برگزار می‏‌شود.

یادآور می‌شود کلیه این محافل قرآنی بلافاصله بعد از نماز مغرب وعشاء در مساجد ذکر شده برگزارخواهند شد.

انتهای پیام
captcha