اکران ۱۴ فیلم جشنواره فجر در کرمان
کد خبر: 3876059
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۹

اکران ۱۴ فیلم جشنواره فجر در کرمان

گروه فرهنگی ــ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان از اکران ۱۴ فیلم سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر در کرمان خبر داد و گفت: مهم‌ترین فیلم‌های این دوره از جشنواره در کرمان اکران می‌شود.

به گزارش ایکنا از کرمان، به نقل از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، محمدرضا علیزاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان دیروز یکشنبه، 13 بهمن‌ماه با بیان اینکه سی و ‌هشتمین جشنواره فیلم فجر در کرمان از 15 بهمن ماه آغاز می‌شود و تا 21 بهمن ادامه دارد گفت: 14 فیلم هر کدام با 2 سانس برای علاقه‌مندان به نمایش گذاشته می‌شود.

وی با بیان اینکه همچون دوره گذشته این جشنواره، پیش فروش بلیت فیلم‌ها به شکل پک‌های مختلف برنامه‌ریزی شده است افزود: فیلم‌های جشنواره فیلم فجر در کرمان در دو سینمای مهتاب و آسیا اکران خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با بیان اینکه علاقه‌مندان در پیش فروش بلیت فیلم‌ها از 20 درصد تخفیف برخوردار می‌شوند بیان کرد: پیش فروش بلیت فیلم‌ها سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر از جمعه شب آغاز شده و تا ساعت 20 دوشنبه ادامه دارد‌.

وی با اشاره به اینکه پیش فروش بلیت فیلم‌ها از طریق پایگاه اینترنتی دبیرخانه استانی جشنواره به آدرس www.khaneyeart.ir انجام می‌شود تصریح کرد: پس از اتمام زمان پیش فروش در صورت باقی ماندن بلیت‌ها، یک ساعت زودتر از زمان نمایش فیلم، بلیت در گیشه سینماها بفروش خواهد رسید.

علیزاده با بیان اینکه با تلاش‌های دبیرخانه استانی جشنواره در کرمان، مهمترین فیلم‌های این دوره از جشنواره در کرمان اکران می‌شود اظهارکرد: امکان اضافه شدن فیلم در سانس‌های ویژه هم وجود دارد.

انتهای پیام
captcha