خدمت به مردم؛ سرلوحه برنامه نمایندگان
کد خبر: 3876587
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۷

خدمت به مردم؛ سرلوحه برنامه نمایندگان

گروه اجتماعی ــ فرمانده سپاه کربلا مازندران، اظهار کرد: نماینده‌ای که از طرف مردم انتخاب می‌شود باید خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهد و نباید نسبت به آحاد جامعه بی‌تفاوت باشد.

خدمت به مردم؛ سرلوحه برنامه نمایندگانبه گزارش ایکنا از مازندران، آیت الله علی معلمی، نماینده مجلس خبرگان رهبری در مازندران، امروز ۱۵ بهمن‌ماه در اولین جشنواره سراسری اسوه استان مازندران و به همت بسیج مساجد و محلات سپاه به مناسبت ایام الله دهه فجر برگزار شد، با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با رنج و زحمت پیروز شده است، اظهار کرد: یکی از برکات انقلاب اسلامی گرایش جامعه به فرهنگ قرآنی و دینی است.
وی افزود: جامعه باید فضای معطر انقلاب را برای تربیت دانش‌آموزان ملموس و فضای جامعه را امیدبخش کند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری در مازندران با اشاره به اینکه، باید در همه زمینه‌ها بصیرت داشته باشیم، تصریح کرد: دوست و دشمن امروز در اقتدار نیرو‌های مسلح ما انگشت حیرت به دندان گرفتند چرا که هیچ کشوری جز ایران جرئت نکرده پایگاه‌های آمریکایی‌ها را مورد هدف قرار دهد.
معلمی با اشاره به اینکه شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی‌المهندس و همراهانش یک شرایط جدیدی را در منطقه ایجاد کرده است، بیان کرد: با شهادت این بزرگواران مقاومت منطقه به اوج خود رسیده است.
وی با بیان اینکه، اگر بخواهیم از دین منحرف نشویم باید گوش به فرمان امام باشیم، افزود: تبعیت از امام عزت آور است و نمونه بارز این عزت داشتن در سردار سلیمانی هویدا بود.

نماینده مجلس خبرگان رهبری در مازندران درباره انتخابات پیش‌رو، گفت: نفس انتخابات، یک گزینش است و باید کسی را برگزینیم که نسبت به امور کشور مسئولیت‌پذیر باشد.
معلمی با بیان اینکه، طبق فرمایش مقام معظم رهبری باید سعی کنیم در گام دوم انقلاب کسی را انتخاب کنیم که از جوانان مومن و انقلابی محسوب شود، اظهار کرد: نماینده‌ای که از طرف مردم انتخاب می‌شود باید خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهد و نباید نسبت به آحاد جامعه بی‌تفاوت باشد.

در ادامه سردار محمد حسین بابایی فرمانده سپاه کربلای مازندران، گفت: شهر سورک شهرستان میاندورد به همت بسیج مساجد و محلات سپاه به مناسبت ایام الله دهه فجر برگزار شد، اظهار کرد: در بسیج لازم است یک الگوی دست یافتنی داشته باشیم و به بقیه هم نشان دهیم که آن‌ها هم می‌توانند در این راه اثر گذار باشند.
فرمانده سپاه کربلا مازندران، با بیان اینکه، پایگاه‌هایی که به صورت خودجوش برای این انقلاب و نظام کار می‌کنند به عنوان یک پایگاه اسوه انتخاب می‌شوند.

بابایی با بیان اینکه، اول انقلاب پایگاه‌های مقاومت به صورت خود جوش عمل می‌کردند، گفت: در آن زمان هر نیازی که منطقه داشت بر روی آن فکر می‌شد که این نیاز‌ها شامل امنیت، کمک به مستضعفین، تبلیغات انقلاب، ترویج فرهنگ دینی، تامین نیازمندی‌های جبهه بوده است.

پایگاه‌های مقاومت به منزله سپاه پاسداران انقلابند

وی با اشاره به اینکه نقش پایگاه‌های مقاومت بنابردلایلی در مدتی بعد از انقلاب کمرنگ شده است، افزود: امروزه انتظاری که از پایگاه‌های مقاومت داریم و آن این است که طبق گفته فرمانده کل سپاه، هر پایگاه در هر نقطه از کشور به منزله یک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواهد بود.

فرمانده سپاه کربلا مازندران، ادامه داد: امروزه سپاه پاسداران در آموزش‌های نظامی، کمک به محرومین، امداد رسانی، کمک به حفظ امنیت، حضور در جنگ‌های نظامی، جنگ‌های نیمه سخت و جنگ‌های نرم نقش بی بدیلی داشته است.

سرداربابایی عنوان کرد: اگر دولت نتواند در کار خود به خوبی عمل کند سپاه مقتدرانه وارد میدان خواهد شد.

وی با بیان اینکه، صاحب اصلی مملکت مردم هستند و هنر دولتی‌ها باید کمک به مردم باشد، گفت: سید شهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس به دنیا ثابت کردند که این مردم، مردم خوبی هستند و حزب‌های سیاسی باید کنار گذاشته شود و همه باید برای خدمت به مردم پای کار بیایند.

فرمانده سپاه کربلا مازندران یادآور شد: در بحث اقتصاد مقاومتی باید نگاهمان به درون باشد و در اجرای آن نباید معطل باشیم چراکه معطل ماندن باعث خیلی از مشکلات شده است.

انتهای پیام
captcha