برگزاری ۱۴ محفل انس با قرآن در کردستان
کد خبر: 3877216
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۳

برگزاری ۱۴ محفل انس با قرآن در کردستان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان از برگزاری ۱۴ محفل انس با قرآن به مناسبت ایام‌الله دهه مبارک فجر در سطح مساجد استان کردستان خبر داد.

حجت‌الاسلام محمد کاروند، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، از برگزاری 14 محفل انس با قرآن به مناسبت ایام‌الله دهه مبارک فجر در سطح مساجد استان خبر داد و اظهار کرد: از این تعداد چهار محفل در سنندج، پنج محفل در قروه، سه محفل در بیجار، یک محفل در سقز و یک محفل در بانه برگزار می‌شود.

وی افزود: این محافل انس با قرآن در سطح امامزادگان هاجره خاتون، امامزادگان شهر پیرتاج، امامزادگان هاجر و سارا(س) و سطح مساجد روستایی و حاشه شهر سنندج برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام کاروند بیان کرد: در محافل انس با قرآن سنندج قاریان برجسته استان فواد مولودی، میلاد امانی، عبدالرحمن امام‌قلی، ملک شاهی، حسین عبدالملکی و سامان صیدی حضور دارند.

وی بیان کرد: محمد میرزا صادقی، رامین ابراهیمی، روح‌الله حیدری، صابر ورمقانی، مهد آقاعلی در محافل انس با قرآن قروه، فریدون رشیدی، پیشرو قادری، عبدالله آریان، حمیدرضا باوفا، وحید نظریاندر محافل بانه و سقز به تلاوت آیات قرآن می‌پردازند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان یادآور شد: حاج کمال حیدرزاده، براتعلی قائم‌پناه و سجاد عزیزی‌پور از قاریان برجسته شهرستان بیجاردر محافل قرآنی این شهرستان حضور خواهند داشت.

وی در پایان با اشاره به اینکه این محافل قرآنی با همکاری اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان برگزار می‌شود، یادآور شد: محافل انس با قرآن از 12 بهمن‌ماه با کرسی تلاوت قرآن در مسجد قبای بهاران آغاز شده و  22 بهمن‌ماه در مسجد جواد الائمه بیجار پایان می‌یابد.

انتهای پیام
captcha