راهپیمایی 22 بهمن عظمت اسلام و وفاداری به انقلاب را تصویر خواهد کشید
کد خبر: 3877931
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۴

راهپیمایی 22 بهمن عظمت اسلام و وفاداری به انقلاب را تصویر خواهد کشید

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان بر حضور حداکثری مردم در یوم‌الله 22 بهمن تأکید و عنوان کرد: حضور حداکثری مردم در راهپیمایی 22 بهمن عظمت اسلام و وفاداری به انقلاب و امام و رهبری را به تصویر خواهد کشید.

به گزارش ایکنا از کردستان به نقل از روابط عمومی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور، سردار سیدصادق حسینی،  فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در جلسه بررسی چالش‌های پیش‌روی امت اسلامی که دیروز، 20 بهمن‌ماه در سالن اجتماعات مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور برگزار شد، اظهار کرد:‌ امروز دشمنان می‌دانند از راه جنگ نظامی نمی‌توانند بر ما مسلط شوند لذا روی سرمایه‌های جوان ما کار می‌کنند.
وی افزود: امروز جامعه روحانیت استان با اشراف کامل به واقعیت جامعه و شناخت از ضرورت‌های عصر کنونی باید در جامعه روشنگری و بصیرت‌افزایی کنند.
فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان تأکید کرد: نباید اجازه دهیم ریل اصلی انقلاب به خاطر بی‌توجهی به هجمه‌های فکری و کم‌رنگ شدن ریشه‌های اعتقادی در جامعه منحرف شود بلکه ریل اصلی انقلاب که امام پایه‌گذاری کرد و مردم و روحانیت پرچم‌دار آن بودند باید استمرار پیدا کند.
وی با اشاره به اینکه کشور ما جوان است و باید نیاز جامعه را به درستی تشخیص دهیم و به سمت آنها برویم، عنوان کرد: دشمنان سعی دارند با الگوهای پیچیده چوب لای چرخ نظام بگذارد و این می‌طلبد ما باید با شناخت درست دشمن توطئه‌های آنان را خنثی کنیم.
سردار حسینی عنوان کرد: از دیرباز علما مأمن مردم بوده‌اند که باید تلاش کنیم همچنان مرجع بمانند و نباید اجازه دهیم که فضای مجازی به مرجع مردم تبدیل شود.
وی با اعلام اینکه دشمنان برای مبارزه با دین و اخلاق با تمام عده وارد شده‌اند و راه مقابله با این‌ها، بسط و گسترش آموزه‌های دین اسلام است، افزود: مقابله با جریان‌های تندرو، انسجام وحدت بین علمای تشیع و تسنن، ارتباط بیشتر با جوانان، دعوت جوانان به سمت مسجد و قرآن از نیازهای امروز جامعه است.
فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در ادامه گفت: تبیین مسائل روز در خطبه‌های نماز جمعه از دیگر نیازهای امروز مقابله با هجمه‌های فکری دشمنان است، جوانان ما تشنه اطلاعات و یادگیری هستند، باید از ظرفیت‌ها و تریبون‌های مختلف برای هدایت و روشنگری جامعه به ویژه نسل جدید استفاده کنیم.
وی ادامه داد: ترویج فحشا، بی‌بندوباری،‌ بی‌حجابی و گسترش آسیب‌های اجتماعی و غیره از اهداف دشمنان است که علما باید این مسائل را برای جوانان تبیین کنند و زمینه آگاه‌بخشی آنها را فراهم کنند.
سردار حسینی با اعلام اینکه در حال حاضر بیش از 400 کانال و شبکه مختلف علیه ایران اسلامی فعالیت می‌کنند، عنوان کرد: کردستان بیش از 50 منطقه حاشیه‌ای با مردمانی آسیب‌پذیر دارد، علما باید ساکنان این نقاط را هم آگاه کنند.
وی اعلام کرد: اسلام واقعی از 1400 سال پیش فراموش شده بود اما به برکت انقلاب اسلامی دوباره به صحنه آمد و همین اسلام واقعی منافع اروپا را به خطر انداخته است.
فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان افزود: امر به معروف و نهی از منکر در جامعه کم‌رنگ شده است در حالیکه امر به معروف و نهی از منکر باید در تمام ساختارهای سیاسی، فرهنگی و اجتماعی ما جاری شود.
وی بر حضور حداکثری مردم در یوم‌الله 22 بهمن تاکید و عنوان کرد: حضور حداکثری مردم در راهپیمایی 22 بهمن عظمت اسلام و وفادری به انقلاب و امام و رهبری را به تصویر خواهد کشید.
وی یادآور شد: خواست امام و رهبری این است که مردم در تمام موضوعات متحد و یکپارچه حضور حداکثری داشته باشند لذا مردم ضمن حضور حداکثری در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه، در انتخابات نیز شرکت کنند و افراد اصلح و صالح را برگزینند.
انتهای پیام
captcha