حضور پرشور در انتخابات نشان‌دهنده مشارکت سیاسی بالای ملت ایران است
کد خبر: 3878123
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴

حضور پرشور در انتخابات نشان‌دهنده مشارکت سیاسی بالای ملت ایران است

فرمانده قرارگاه شهید شهرامفر سنندج با اشاره به اهمیت شرکت آحاد مردم در انتخابات پیش رو گفت: حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی نشان‌دهنده مشارکت سیاسی بسیار بالای ملت ایران است و پیام ناامیدکننده را برای دشمنان مخابره خواهد کرد.

به گزارش ایکنا از کردستان، سردار محمدحسین رجبی، فرمانده قرارگاه شهید شهرامفر سنندج در حاشیه راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن با تبریک چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: مردم همیشه درصحنه استان کردستان همگام با سایر ملت ایران امروز حماسه دیگری را برای انقلاب اسلامی ایران خلق کردند.
وی با اشاره به انتخابات پیشرو افزود: ملت ایران همانند امروز با حضوری پرشور در پای صندوق‌های رأی برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب خلق خواهند کرد و مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی خواهند زد.
سردار رجبی بیان کرد: حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی نشان‌دهنده مشارکت سیاسی بسیار بالایی برای نظام خواهد بود و یک پیام ناامیدکننده را برای دشمنان مخابر می‌کند.
وی در خصوص اهمیت شرکت آحاد مردم در انتخابات پیش رو اعلام کرد: ما باید سرنوشت خود را با دست‌های خود تعیین کنیم و با انتخاب اصلح سرنوشت خوبی را برای کشور و نظام رقم خواهیم زد.
فرمانده قرارگاه شهید شهرامفر سنندج با اشاره به اینکه حضور گسترده مردم بیانگر مشارکت جمعی برای آرمان‌های انقلاب است، عنوان کرد: ملت ایران همواره حامی و پشتیبان محکمی برای نظام و انقلاب بوده‌اند.
وی حضور و مشارکت مردم در انتخابات را پیامی برای دیده شدن شکوه انقلاب برای تمام دنیا دانست و یادآور شد: حضور گسترده مردم در انتخابات پیام ارزشمندی برای امت اسلامی و محور مقاومت و نشان دادن عظمت انقلاب ایران است.

انتهای پیام
captcha